Среда, 04.08.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Од власника брода траже 916 милиона долара због блокирања Суецког канала

Фото ЕПА ЕФЕ

КАИРО - Брод који је блокирао Суецки канал на скоро недељу дана у марту не може да оде, а власти канала, египатски Суец канал ауторити (СЦА), траже одштету од 916 милиона долара од власника брода из Јапана, јавио је Ројтерс позивајући се на два извора.

Контејнер брод „Евер Гивен”, који је у власништву фирме „Шоеј Кисен”, налази се у језеру које раздваја две секције канала откако је ослобођен 29. марта, када је СЦА почела истрагу.

Два извора СЦА, који су одбили да буду именована, су рекла за Ројтерс да је египатски суд наредио да се брод задржи.

Преговори око компензације су у току, према другом извору.

Компанија УК клуб П&И, осигуравач брода „Евер Гивен”, саопштио је да канал тражи 300 милиона долара бонуса за спасавање брода и 300 милиона за губитак репутације, преноси Танјуг.

Директор СЦА Осама Раби је рекао за египатску телевизију да „Евер Гивен” неће напустити канал док се истрага не заврши и не плати одштета.

„Евер Гивен” се заглавио у Суецком каналу 23. марта, затворивши пролаз на шест дана, па је 400 бродова морало да чека, док су остали ишли другим путем да заобиђу Африку.

 

Коментари7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Neko
Jel bio sudski proces? Jel nezavisna komisija utvrdila da je brod kriv a ne uprava sueckog kanala?
slobodan
Ako se dokaze da je greska kapetana/posade.
Joca Dobric
Neobican slucaj se privodi kraju,po meni vise Namjeran nego slucajan potez kapetana pruzrokovao je problem zakretanja i zaglavljenja ogromnog preteskog broda i veliki skupi zastoj ,-vjetrovi su -prestali i kako da- duvaju u kormilo-ili u upravljacki sistem, vlasnik broda ce morati platiti odstetu vlasniku kanala , neciji skupi -eksperiment - je uspjesan ali vrlo skup ,,
zoran
Moze i vlasnik broda da tuzi upravu Sueckog kanala, jer naplacuju prolaz a nisu obezbedili sigurne uslove za plovidbu. Konkretno uprava kanala je pustila brod u kanal pod pratnjom svoga pilota tokom opasnog bocnog vetra koji je nasukao brod. I druge slicne uprave npr aerodroma imaju obavezu obustavljanja poletanja i sletanja kada je to nesigurno zbog vremenskih uslova.
Mikula Mali
Deja Vu, to je fake news da je ona bila kapetan.
Боро
Ето одакле веровање да жена на броду доноси несрећу...
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.