Уторак, 03.08.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Машиновођи брзог воза у Јапану прети казна због напуштања кабине

(Викиванд)

Јапанском машиновођи прети казна након што је на неколико минута напустио кабину брзог воза да би отишао у тоалет.

Машиновођа је затражио од кондуктера, који није имао возачку дозволу, да управља возом који се кретао брзином од 150 км/х, према писању локалних медија.

У том тренутку је воз „Хикари 633” превозио 160 путника, преноси Би-Би-Си.

Инцидент наводно није утицао на путовање, али га је железничка компанија пријавила властима и упутила извињење.

Према саопштењу Централне јапанске железничке компаније (ЈР Централ), инцидент се догодио у недељу ујутро док је воз пролазио кроз централну префектуру Шизуока.

Возач (36), који није именован, осетио је бол у стомаку, и морао је одмах да користи тоалет. Позвао је кондуктера у кокпит да би управљао командама, а затим је отишао на око три минута у тоалет у путничкој кабини, саопштено је из ЈР Централ-а.

Правила компаније налажу да, ако се возачи не осећају добро, онда морају да контактирају свој командни центар за транспорт. Такође је дозвољено да траже од кондуктера да преузме контролу, али само ако кондуктер има возачку дозволу.

Возач и кондуктер сада се суочавају са могућим дисциплинским мерама, поручују из те железничке компаније.

„То је био крајње непримерен чин. Извињавамо се”, изјавио је високи званичник Масахиро Хаиацу новинарима.

Јапанске железнице, познате по ефикасности, строго су регулисане високим безбедносним стандардима, а несреће на железници су ретке.

Последњи већи инцидент догодио се 2005. године када је воз искочио из шина у западном граду Амагасаки, усмртивши 107 људи.

Јапанска мрежа железничких возова „Шинкансен” никада у својој 57-годишњој историји није имала несрећу, наводи Танјуг.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

dr Slobodan Devic
Pretpostavljam da je masinovodja trebao da se uneredi u kabini vozaca (cuj, 'kokpit") i da bi onda sve bilo u redu??? Po meni, krive su japanske zeleznice sto nisu predvidele ovakav slucaj; ali, ovo je slucaj koji ce ih mozda ponukati sta da se radi u ovakvoj situaciji. Sta ako vozac dobije infarkt??? Ne samo da je (silom prilika) pokazao manjkavost sistema, vec je i ponudio najbolje moguce resenje - obuka konduktera koji u slucaju nuzde mogu da dovezu voz do sledece stanice ...
Dana
Tako je doktore
Пантелија
На тренутак се сетих несретног Мехе Омеровића. Али њега је спасао посланички имунитет.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.