Недеља, 24.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Одлаже се примена Правилника о техничком прегледу за највећи број возила

(Фото А. Васиљевић)

Почетак примене делова Правилника о техничком прегледу возила који се односи на мерење издувних гасова, одлаже се на две године за возила која нису први пут регистрована у Србији пре 5. јула ове године, потврдио је данас помоћник министра за друмски саобраћај у Министарству грађевинарства и саобраћаја Милан Петровић.

„Мерење емисије штетних гасова почеће 5. јула ове године, али сва возила која су први пут регистрована у Србији пре тог датума и тренутно немају катализатор који је фабрички уграђен, имаће рок до 5. јула 2023. да га уграде”, рекао је Петровић Танјугу.

Он је објаснио да ће сва возала која се први пут региструју после 5. јула ове године, морати да имају казализатор, односно ДП филтер, и оцена техничке исправности ће им зависити од нивоа штетних материја у издувним гасовима.

Петровић је за Танјуг најавио још једну измену начину мерења издувних гасова, која се односи на то да ће услови мерења бити усклађени са годином производње возила, а не, како је било прописано, са датумом прве регистрације у Србији.

Објаснио је да је укинут услов да возила увезена у Србију после 1. марта 2014. године морати да задовоље ригорозније услове да би добила потврду о теничкој испавности него она регистрована пре тог датума.

Петровић је рекао и да је на две године одложена и примена дела Правилника која се односи на овалност кочница.

„Овалност кочница ће се мерити, али неће утицати на оцену о техничкој исправности возила у наредне две године”, рекао је Петровић.

Он је упозорио власнике мотоцикала произведених после 2010. године да ће од 5. јула ове године њихови двоточкаши морати да поседују одометар како би испунили услове техничке исправности.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Milos Pavlovic
@Jedan od 5 miliona vozača A sto se ti ne preselis na selo? Pa ti trujes ljude svojim vozilom, logicno je da se ti preselis.
Кмечао шерети
>>двоточкаши морати да поседују одометар
Vazdušni bolesnik
Svašta... znači da se strpimo, da ne dišemo još 2 godine... Pa će da bude bolje...
Сима
Проценат аутомобила којима је скинут катализатор је веома мали , а проблем је у великом броју аутомобила и презаступљеношћу дизелаша . Њима се не мере издувни гасови него количина честица . Држава се не труди да фаворизује аутомобиле на природни гас и ТНГ , код којих из ауспуха излазе угљендиоксид и водена пара
Jedan od 5 miliona vozača
Kako ste do sad disali? Ako Vam smeta vazduh u gradu, a Vi se preselite na selo. Podrška za odlaganje primene Pravilnika!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.