Недеља, 01.08.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Како одабрати први аутомобил

Unsplash

Није исто када се купује први или пети аутомобил у животу. Неискуство будућег власника умногоме може да утиче да се направи погрешан избор. У усаглашавању жеља са ценом и финансијском ситуацијом, али и провером стања, лежи рецепт за добру куповину аутомобила.

Новопечени возачи често од аутомобила хоће све и не обраћају пажњу на „скривене” трошкове, па купују на прву лопту обраћајући пажњу само на цену возила. Она јесте битна, али требало би сазнати и колико тај аутомобил троши, колико кошта одржавање, осигурање, регистрација.. На све би то требало обратити пажњу, а битно је да ауто буде практичан, без обзира да ли се пазари нов или полован четвороточкаш. Јер, у зависности од потреба, и половњак може да буде добро решење. Важи ту и оно правило за неискусне - „нека се прво научи на половњаку“ а ту се мисли на учесталија „чешања“ и муке с паркирањем.

Требало би се и запитати – да ли ће аутомобил свакодневно да служи за дуже релације или за кратке градске вожње свака три или четири дана.

Ваљало би обићи и што више ауто-кућа. Поређење цена основ је сваке куповине, па спровођење малог истраживања није на одмет. Обавезно би требало искористити и могућност пробне вожње. Савет злата вредан је да у куповину крене и неко ко је искусан за волан и који лакше уочава мане које по правилу продавац не истиче.

И разни додаци дижу цену аутомобила. Да ли је баш неопходно најсавременије озвучење које кошта и по неколико стотина евра, ваљало би размислити пре куповине.

Уколико се не купује за готовину, већ на кредит или лизинг, требало би видети понуду више банака, али и дистрибутерских кућа, упоредити понуде, камате и погодности које дају поједини банкари и тек онда изабрати.

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ненад Савић
Није лоше отићи у Унирент, Сикст, Еурокар и провозати мало неколико аутомобила који су у конкуренцији. Тако се може осетити ауто, какав је на путу, како иде потрошња, шта може да стане у пртљагу, да ли одговара желјама и потребама.
Nilko Stevic
Ako obilazite domace auto kuce onda nema tu sta dalje pricati na ovu temu

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.