Због ратара се гради мост изнад ауто-пута
Суботица – Путари „Вој пута” и „Градитеља” из Новог Сада 18. јуна отпочели су припремне радове на изградњи Пачирског натпутњака, као дела ипсилон крака, обилазнице око Суботице.
„Ипсилон крак, обилазница око Суботице, завршен је крајем 2019. године, али се током његовог коришћења видело да постоји потреба за изградњом два натпутњака, једног код Мељкута и другог изнад Пачирског пута. Мељкутски натпутњак завршен је прошле године на четвртом километру од границе на Келебији, према петљи Југ. Ове године предвиђена је изградња другог натпутњака, чиме решавамо потребе пољопривредника на овом делу. Гради се мост изнад ауто-пута, дужине око 80 метара, ширине 10 метара. Реч је о мосту од пренапрегнутог бетона и радови ће тећи до краја године. За читав пројекат из буџета Србије предвиђено 250 милиона динара, од чега за саме радове 202 милиона динара”, рекла је Емеше Урбан Лалић, државна секретарка у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Изградња Пачирског пута важна је пре свега због околних салаша и ратара јер да би дошли до својих њива, они морају да „пресеку” фреквентни ипсилон крак, који повезује гранични прелаз Келебија са ауто-путем ка Београду, што је врло небезбедно. Имре Керн, сада помоћник градоначелника, а донедавно државни секретар у Министарству грађевинарства, подсетио је да су га тад посетили околни пољопривредници и рекли да неће дозволити изградњу обилазнице уколико се и за њих не изнађе решење како да стигну до својих њива.
„Овим решавамо проблем ратара да могу брже и безбедније да дођу до својих њива, и на тај начин ћемо потпуно заокружити изградњу ипсилон крака након више од 30 година. У ових последњих шест-седам година урађено је више него у периоду до 2014. године”, рекао је др Балинт Пастор, председник Скупштине града Суботице.
Радови на изградњи натпутњака тренутно су у фази припремних земљаних радова. То подразумева и уклањање постојећих носача који су изграђени пре 30 година, када су са променљивим успехом грађене поједине деонице ове обилазнице дуге 24 километра. Носачи натпутњака нису били заштићени, због тога су пропали, и потребно је њихово уклањање те постављање нових, прављење прилазних путева и изградња моста изнад обилазнице. Осим траке за моторна возила натпутњак ће имати и стазу за кретање пешака, односно бициклиста.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.