Недеља, 23.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Половни електрични аутомобили не држе цену као класични

Pixabay

Немачки портал за продају нових аутомобила објавио је податак дс електрични половни аутомобили много слабије држе цену од бензинаца и дизелаша. Трогодишњи електрични аутомобил задржава 50,7 одсто цене новог, бензинац 53,1, а дизелаш 55,8.

Што је узрок? Прво, технологија електричних аутомобила брзо се развија и три године старо возило по брзини пуњења већ заостаје за новим аутомобилима, а друго и оно што је много озбиљнији проблем за све будуће власнике електричних аутомобила, просечна возила имају радни век батерије од 150.000 километара. После тога произвођач више не гарантује за њу, а и домет јој почиње да пада. Колико? Све зависи од много параметара, као што су употреба електричног возила, начин пуњења… А замена батерија је велики трошак.

Једино што власнике електричних возила може да утеши је чињеница да су их углавном купили уз државне субвенције па то ублажава  губитак дела уложеног новца.

Коментари7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mile II
Obratite pažnju šta kaže vest: "Трогодишњи електрични аутомобил задржава 50,7 одсто цене новог, бензинац 53,1, а дизелаш 55,8." To su zanemarljive razlike za nekog ko reši da kupi e-automobil. Suština je u stvari da je pad vrednosti za samo 3 godine ogroman u svakom slučaju.
Nebojsa Todic
Koji el.auto ce da vozi 30 godina kao mecka 123 illi 124
Slobodan
Koje subvencije. Mozda u EU. Kod nas imas samo popust na registraciju. Osim ako nisi Taxi....
Petar,Zagreb.
@drfgg.Купује онај који има пара. Бит свега је да се народу одузме велика тековина од средине прошлог вјека,а то је мобилност... Рад у дому на одреџено вријеме,контакт са послодавцем преко екрана,престанак активних веза измеџу запосленика...и по потреби епидемија и путни лист за вакцинисане....и не треба ти ауто. Остаје више пара за шприцер....или гемишт,како коме,ако нису затворени угоститељски објекти због епидемије. Уживајте у новом свјетском поретку који је настао изненада нама иза леџа.
Joca Dobric
Svi danasnji automobili postizu kuliminaciju komplikovanosti i taj - progres - moraju da plate potrosaci kroz mnogo vecu cijenu, na stare modele dodaju nove stvari i cijena raste a moglo bi drugacije jednostavnije i kvalitetnije ali profit je najvazniji ,uporedite legendu Volvo 240 koji vozi non stop 30 godina i pravi milione kilometara sa bilo kojim novim ,nema takvog , benzinci dizelasi i elekricni su nekvalitetni kratkotrajni i neisplativi , sve litijum baterije godisnje gube 1/5 snage

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.