Петак, 28.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Хрватски произвођач аутомобила преузима Бугати

(Pixabay)

Компанија Мате Римца постаје већински власник Бугатија, а компанија Римац Аутомобили постаје Римац Група, саопштио је данас хрватски произвођач електричних аутомобила.

Из Римац Аутомобила су поручили да се ради о „преломном догађају у историји компаније”, а потез који је данас постао јаван описују као „удруживање с иконом аутомобилских брендова, Бугати Аутомобили, у нову аутомобилску и технолошку компанију”, извештава Индекс.

За 10 година, Римац Аутомобили су напредовали од стартапа и једног човека у гаражи до нове компаније Бугати Римац д.о.о., коју формирају у сарадњи с Поршеом и Фолксваген Групом, наводи се у саопштењу.

Римац Група ће, како наводи Танјуг, бити највећи деоничар нове компаније, с уделом од 55 одсто. Мате Римац ће задржати постојећи удео у Римац Групи од 37 одсто, у којој ће Порше остати на уделу од 24 одсто, Хјундаи Мотор Груп на 12 одсто, а остали инвеститори на 27 одсто.

Мате Римац (EPA-EFE/ANTONIO BAT)

Мате Римац ће бити на челу нове компаније Бугати Римац.

Бугати и Римац наставиће да наступају на тржишту као засебни брендови, и задржаће постојеће производне погоне и канале дистрибуције, док ће седиште и сав развој за оба бренда бити у Хрватској, преноси Индекс.

Коментари54
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Filip Cosopt
@Srba Znanstvenici, profesori i studenti povezani u Jadranskoj aero-svemirskoj asocijaciji pripremaju se za velik iskorak, lansiranje prvog hrvatskog satelita Perun 1 u svemir. Vijest od 7.3.2021 objavljena u Dnevniku HRT. Mi imamo Nacionalnu svemirsku strategiju i Nacionalni svemirski program. Okrenuli smo se budućnosti, koliko god to vama poštovani gospodine i drugima bilo smiješno. Hvala za objavu.
Filip Cosopt
@Srba Kupili smo i avione. Pisala je o tome i Politika. Ne brinite, mi sve što radimo radimo sebi u korist i dok je nama u interesu :-).
Srba
Kupite vi prvo avione, da vam Madjari ne cuvaju nebo.
Demos Cratein
Ми имамо брлог мага Неђу који детектује НЛО и који је ради у тиму америчке НАСА-е (NASA), који види и осети фреквенције и негативне силе које не осећа и не види нико на свету, који је лечио и продужио живот Џ. Буду и многим другим светским моћницима. И шта нам је то помогло? Успеси појединаца попут Римца, белог мага Неђе и осталих неће зауставити пустошење и пропадање Хрватске, Србије и целог истока Европе.
Petar
Predhodni vlasnik Foksvagen gubio je novac na svakom prodatom Bugati automobilu ali to je za njih bila stvar prestiža a ne profita. Nisam baš siguran da će Rimac moći da konstruišu i proizvedu automobil a da im to ne donosi nikakav profit. To je neodrživo na duže staze ako nema profita sa neke druge strane kao što je to imao Folksvagen.
Stanko
- Koliko procenata firme Rimac je u vlasnistvu Rimca. - Koliko procenata akcija Bugatija je Rimac dobio. - Ko je projektovao Neveru, ko je napravio delove za nju, stranci, prodaja i management jedva postoji jer se jos ne proizvodi. - Projektovanje, sklapanje, prodaja, proizvodnja delova... za Bugati ce i dalje biti van Hrvatske - Kako je Rimac zaradio subvencije od drzave - Kome je sve Rimac u Hrvatskoj duzan kontrausluge Ne razumem vasu euforiju. Ko visoko leti nisko pada.
Tihomir
Da li je sve sto si rekao uopste bitno .. Napravio automobili na el.pogon koji je trenutno auto sa najbrzim ubrzanjem na svetu .. Svaki komentar protiv vremena ispod 2 sekunde do 100km/h je suvisan.. A kome duguje da li je uzeo ukrao ili nije .. Decko je ostvario san usao u istoriju .. kapa dole za uspeh i organizaciju .. To treba podrzati .A mi Srbi treba da naucimo sta je sloga ..a ne da pljujemo redovno na tudji uspeh .
Table for Two
1. Koliko procenata firme Rimac je u vlasnistvu Rimca? 37%. Ko je projektovao Neveru? Hrvatski dizajnerski tim kojeg vodi Hrvat Adrijan Mudri koji je radio kao dizajner u mnogim evropskim zemljama. Ko je napravio delove za Neveru? Dijelovi za svaki automobil na svijetu izrađuju se diljem planete pa tako i za Neveru. Gdje se projektira i sklapa Nevera? U Hrvatskoj, u malom gradiću pokraj Zagreba, Svetoj Nedelji. Kako je Rimac zaradio subvencije od drzave? Jednostavno. Prijavio se na tender.
Filip Cosopt
@Jovance @Boki Smoki @Драган П. Razvijamo space program. Nama je važno. Kome je, kome nije ne zanima nas.
Dragan Gajic
Bravo Mate

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.