Среда, 26.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Лада” ускоро добија турбомотор јачине 150 коњских снага

Лада Нива 4x4 (Википедија)

Компанија „АвтоВАЗ” планира да у наредних пет година пласира аутомобил „Лада” са турбомотором 1.3 ТЦе 150, запремине 1,3 литра и 150 коњских снага, саопштио је председник компаније Никола Мор на Међународном индустријском сајму „Инопром-2021”.

Тренутно се ови мотори уграђују у аутомобиле марке „Рено”, као што су кросовер „Аркан”, „Дастер” и „Каптур”, преноси Спутњик.

„Мотор је направљен у сарадњи са компанијом „Дајмлер” и има фантастичних 150 коњских снага. Веома је ефикасан”, навео је руководилац компаније „АвтоВАЗ”.

Он није открио који су то конкретни модели „Ладе” који ће бити унапређени, већ је само појаснио да ће то бити „скупљи модел”, наводи Танјуг.

„АвроВАЗ” производи аутомобиле и компоненте за два бренда „Лада” и „Рено”. Аутомобили се производе у Тољатију и Ижевску.

Аутомобили из породице марке „Лада” су: „Веста”, „Иксреј”, „Ларгус”, „Гранта” и „Нива”. Овај бренд је лидер на руском тржишту аутомобила са уделом већим од 20 процената и заступљен је у више од 20 држава.

Коментари17
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nikola Nesic
Jel bolji od Moskviča i Zaporošca?
Niko bitan
C-c-c-c-c, kakav danak neznanju. Zaporozac je vrhunski NATO automobil iz Zaporozja u Ukrajini.
Niko bitan
Upravo prodajem Golf 7 1.0 TSI od 999 cm3 i 110 konja. Motor mu se bukvalno raspao na 45.000 km. Nikad prešao 130, vozimo ja i žena sa po 30 godina vozačkog staža, održavan u ovlašćenom servisu. Nikad više auto s takvim motorom. Ubedi me čovek, jevtinija registracija, dizel gorivo sve skuplje i još malo dizeli više nigde neće moći da se voze. I taman to što sam uštedeo na registraciji dao sam za novi motor i još preko. Neka se drže Rusi klasičnog motora i ništa im neće faliti.
Niko bitan
@Losa sreca: Da, to sa gorivom zvanicno tvrde i u servisu. Da odgovore na pitanje sto ne prodaju automobile primerene lokalnom gorivu ne umeju da objasne. Nezvanicno, obaraju kvalitet jer znaju da ce preci na elektricne automobile, pa ovi ne moraju vise da traju kao nekada. A ja bih rekao da 999 kubika sa 110 konja ne moze da traje.
Losa sreca
Prvi put cujem da je neko imao problema sa tim motorom. Da nije upropasten losim gorivom?
Aca
Treba da se divimo... Koliko im je namjenska industrija napredna, automobilska je isto toliko zaostala...
I eat cannibals
Русија одавно већ нема сопствену аутомобилску индустрију, али има баш много фабрика аутомобила. Производе (не склапају као ми) Форд, Мерцедес, BMW, Пежо, Рено, Мицубиши, Нисан, Хјундаи, Тојоту, Мазду... Ако сте мислили на оригиналне руске марке попут Волге и Москвича, то одавно не постоји, а Лада је већ годинама француска, па у њу иду и Реноови мотори. Ово што је код нас Дачија се производи у Русији под именом Рено.
Милош
Џаба сва коњажа кад је мала литража.
Sve se to sprzi
Милошe, ni raniji veci motori nisu duze trajali u slucaju formule 1. Samo sto su tezi.
Милош
Formula 1, види ти колико тај мотор траје.
Прикажи још одговора
srx
Brate...1,3 litra sa 150ks! Ford Mondeo iz 1993. je imao 1,6l sa 210ks i smatrao se prosjecnim motorom. Kako napreduje Rusija! Za 200 godina postojanja motora sa unutrasnjim sagorjevanjem, jos nisu shvatili kako da naprave jak i pouzdan motor.
Focus RS
@ Киза: Najjači Fordov motor iz 1993. je dvolitarski Cosworthov YBT iz Escorta RS sa 227 KS u drumskoj ili oko 310 KS u trkačkoj verziji. Sad, što je sam motor koštao kao tri serijska Mondea, to je druga priča. Pusti ga, nije vredan komentara. Vole ljudi da se razumeju u ono o čemu pojma nemaju.
Niko bitan
@ srx: To ono jedno vreme kad je Ferari pravio Ford Mondeo?
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.