Недеља, 19.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Како одабрати добру ауто-школу

Unsplash

Цена, искуства и савети пријатеља, опремљеност простора, стање возног парка, практично и теоријско подучавање само су неки од критеријума избора ауто-школе. Цена је најчешће пресудан фактор на основу којег се будући возачи одлучују за „кућу обуке”. Ипак, то не би требало да буде главни критеријум. За добијање возачке дозволе кандидати широм земље почетно издвајају у просеку од 60.000 до 70.000 динара, наравно под условом да положе из првог пута. Али, већина озбиљних ауто-школа никада неће клијентима нудити нереално јефтину обуку. Јер, уколико је неко уложио у квалитетан кадар, нова и климатизована возила и стручну обуку, мораће да понуди вишу цену.

Зато би се, пре него што се погледа ценовник, ваљало распитати у кругу познаника и пријатеља и упоредити њихова искуства. Где су полагали вожњу, како су задовољни обуком и односом инструктора према њима, из ког пута су положили вожњу, како се сналазе за воланом по стицању дозволе... Све су то информације које могу помоћи при доношењу одлуке. Осим савета пријатеља, увек је добро и посетити ауто-школу и распитати се о опремљености простора, стању возног парка, пракичном и теоријском подучавању, али и о незаобилазним ценама.

Важан фактор у одлуци је и удаљеност школе од пребивалишта када се има на уму да обука траје и три месеца  и да је практична и теоријска настава обавезна.

Кандидати који се одлуче да уплове у свет саобраћаја за пробну возачку дозволу морају да одслушају теоријску наставку која се састоји од 40 часова, прођу практичну обуку која је такође 40 часова, али и да положе теоријски и практични испит.

Због гужви у ауто школама и дугим чекањем на испит, Привредна комора ауто школа Србије огласила се по овом питању.

На сваком практичном испиту, каже се у саопштењу, присуствују два испитивача, један из ауто школе а други из МУП-а. На практичном испиту може да се испита од пет до седам кандидата дневно, зависно од категорије и града у којем се спроводи испит. Број испитивача у МУП-у је мањи од 200, број испитивача у ауто-школама је око 600. Скоро свака ауто школа заврши обуку са више кандидата од броја које је могуће испитати на редовним терминима полагања. Сваки следећи додатни испит се добија само након послатог захтева, и само ако има слободних термина. Кандидатима зато једино предстоји да се „наоружају“ стрпљењем и да на испиту покажу што боље знање и тако уштеде и време и новац.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.