Недеља, 26.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Покренута петиција за измену трасе прве линије београдског метроа

(Фото Бета)

Удружење грађана „По мери метро” саопштило је данас да је покренуло онлајн петицију за измену трасе прве линије будућег београдског метроа, како би се омогућило да пролази испод железничке станице „Прокоп”, Клиничког центра Србије, и да добије крак ка насељима Церак, Видиковац, Лабудово брдо и Петлово брдо.

Захтев за изградњу крака од станице Жарково у Трговачкој улици ка Петловом брду, како су истакли из тог удружења, „заснива се на свим претходним плановима метроа од 1976. године, на основу којих су поменута насеља и развијана”.

Како су оценили, тиме 70.000 становника поменутих насеља добија метро превоз који је деценијама био планиран, а тренутним планом је изостављен, пренела је Бета.

„Захтев да прва линија метроа пролази преко железничке станице Београд Центар (познате као 'Прокоп') и Клиничког центра Србије, заснован је на званично предложеној варијанти прве линије метроа у оквиру Плана генералне регулације шинских система у Београду од стране самих градских планера”, истакли су из тог удружења грађана.

Према њиховим речима, тиме се добија веза градске, приградске и регионалне железнице са метроом, као и опслуживање највећег болничког центра у Србији.

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

djavo
Bavimo se odabirom kakav ce biti oblik voza i to dajemo na glasanj a linija nije bitno ,bitna ja forma a ne sustina...
Dusan T
Gde da potpisem?
Hvot
Odlično je da postoji diskusija o linijama - ucrtane linije nemaju pravu logiku metro mreže. Ali to važi i za alternativne predloge iz teksta. Smisao metroa nije da oponaša trase autobusa ispod zemlje, već da autonomno iskoristi najcjelovitije topografiju grada. U tom smislu Cerak, Vidikovac itd treba da budu povezani metroom preko Banjice, Konjanika i Vračara.
moje misljenje
cerak i vidikovac treba da budu povezani direktno.mante vracar...
JOLE NOKOLIC-TAMNAVAC
Kazu planovi 1976,koliko je tada Beograd imao stanovnika ?oko 800.000-,zavrsen autoput do aerodroma,zapocet nesretni prokop i metro do vuka,Branko Pesic dobio treci infrakt jer ga je vodja bogumila sa pepcem optuzio za imperijalisticke namere i sve je obustavljeno .Gledajuci planovi prvog metroa su realni,ali danas je 21 vek,potreba je drugacija i linija od Obrenovca preko makisa do visnjicke banje gde treba da bude Karicevo naselje a ne u Makisu je jednostavno potreba velikog grada.Bice i ono.
Бојана
Peticija je opravdana. Prva linija treba da udovolji najvažnijim potrebama većine građana, a bolnica i stanica Prokop to jesu. Oni koji će živeti u Beogradu na vodi , metro sigurno koristiti neće.Oni i ne znaju šta je gradski prevoz.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.