Петак, 22.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ко је крив за хаос на техничким прегледима возила

„Ово је последица је незнања и неискуства одређених контролора. Није проблем ако немате капице на вентилима, или огреботине и мања оштећења каросерије, није проблем ако нема течности за прање ветробрана", каже Бобан Милинковић, заменик начелника Управе полиције
Фото Пиксабеј

Осим врућина и гужви у саобраћају, возачима овога лета велике муке задају и технички прегледи возила. Нови правилник унео је бројне недоумице, а грађани се жале на контролоре јер их враћају због разних ситница.

Заменик начелника Управе саобраћајне полиције Бобан Милинковић каже да грађани нису схватили да неисправност светлосних и светлосно-сигурносних уређаја јесте основ да се возило оцени као технички неисправно.

Милинковић каже да је мали број недостатака због којих возило неће бити окарактерисано као неисправно.

„То се појавило претходних дана и последица је незнања и неискуства одређених контролора. Дакле, није проблем ако не постоје капице на вентилима, или огреботине и мања оштећења каросерије, није проблем ако нема течности за прање ветробрана", каже Милинковић за РТС.

МУП је послао инструкцију техничким прегледима да се то не узима убудуће као разлог због кога би се возило окарактерисало као технички неисправно.

"Оно што грађани нису схватили да неисправност светлосних и светлосно-сигурносних уређаја јесте основ да се возило оцени као технички неисправно, ако не ради стоп-светло, фар, показивачи правца, пре него што одете на технички преглед замените то, поправите то да не бисте трошили време, јер возачи оду на технички, па се врате, и онда морају да поново дођу када отклоне то и прави се гужва", истакао је Милинковић.

Возачи, припремите возило пре него што одете на технички, подвукао је Милинковић.

Дешава се да контролор напише да је возило технички неисправно, а касније се испостави супротно. Милинковић каже да то долази због одређеног мањег броја контролора на мањем броју линија, који немају довољно знања, већина контролора ради свој посао како треба и већина грађана нема проблем на техничком прегледу.

Према његовим речима, ако контролор исправно возило оцени као неисправно и то доспе у медије, грађани који сматрају да их је контролор оштетио могу да се обрате МУП-у, Управи саобраћајне полиције и добиће одговор да ли је возило стварно неисправно или није.

Скочила је и цена техничких прегледа. Како каже Милинковић, цену треба да одреди тржиште, тамо где контролори немају довољно увежбаности и искуства, технички преглед траје дуже, могу да прегледају мање возила па је то можда један од разлога.

"Убеђен сам да ће у наредних месец или два све да дође на нормалу јер ће се контролори увежбати па ће технички преглед трајати као и пре почетка примене овог правилника", закаључио је Милинковић.

Коментари23
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Москвич Алеко
Техничка исправност возила треба да буде у надлежности сервисера (аутомеханичарских радионица), а не прегледача који, у 100% случајева, нити умеју, нити имају ресурсе да било шта поправе, замене или доведу у исправно стање. Зато је разумно поставити питање зашто технички прегледи у овом актуелном облику постоје? Да могу да узму паре? Паре су огромне и немогуће је да у целости остају као приход техничких прегледача, већ сасвим сигурно и ту постоји одређена схема, дистрибутивна (таљење).
Mister Bin
Neznanje. Bolje da ga ja vratim nego da pogresim. Jer nisam siguran.
Đorđe
Dođe vreme da se vrati onih 100 evra i to sa kamatom.
Калкулант
И сад кад се помножи број возила са трајањем снимка, чему то служи ко ће то да прегледа исто је и за фотографије важило. Возило које је данас у потпуности исправно за месец дана може да буде потпуно неисправно. Државни службеници су ту да служе грађанима а не да им компликују живот зато их грађани и плаћају, наравно у неким системима то није тако.
dzordz
nije mi jasno zasto policija toliko odlucuje o propisima o tehnickom pregledu i zahteva video snimke? ne postoji bilo koje drugo zanimanje gde imaju takvu nadleznost? tehnicki pregled je pitanje tehnike, a ne policije. drugo sto se ne smanje cene goriva tj akcize? trece ne postoji udruzenje vozaca(beograda, srbije, itd). ko nas brani i zastupa. jer nije normalno da se ne sme nista menjati na automobilu. vazno je da kocnice rade, da je volan ispravan, ostalo su nijanse.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.