Петак, 03.12.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Нови „меган” не личи на себе

(промотивна фотографија)

План марекетиншких шефова Реноа је да се искористи назив „меган“ за модел који ни по чему нема везе са досадашњим а на тржиште стиже идуће године. Име „меган“ је остављено да би помогао да нови кросовер успостави неку везу са претходним Рено аутомобилима, и да привуче традиционалне љубитеље овог модела.

Првих 30 прототипова електричне верзије обложене маскирним фолијама већ је било на завршним тестирањима по европским путевима. У Реноу тврде да је то већ 95 одсто довршен аутомобил. Изведен је из  студије eVision, дефинитивно ће тако изгледати, а занимљиво је да ће бити дугачак 421 центиметар, што је око 20 центиметара краће од просека компактне класе. У поређењу с класичним актуалним „меганом“, нови модел биће краћи 15 центиметара, али ће зато бити шест центиметара виши. Трендовском концепцијом и погоном постаје конкуренција новом „ситроену Ц4“ и сличнима у класи.

Од 2012. године и доласка прве генерације електричног „зое“ Рено је продао више од 300.000 аутомобила на струју, укључујући лани уведени „твинго“. На основу тржишне стратегије назване „Ренолушн“ до 2030. године девет од десет проданих „реноа“ биће на овај или онај начин с погоном на струју. У ту причу улази и нова генерација „мегана“, који на тржиште долази 2022. године и из корена мења досадашњу концепцију, имаће физиономију благо повишеног кросовера, а добија и електричну верзију Е-Тех Електрик. Возиће се на модуларној корпорацијској платформи ЦМФ-ЕВ међуосовинског размака 270 центиметара, чији дериват има и долазећа „нисан арија“. Спреда је  постављен електромотор снаге 160 кW (217 КС) и обртног момента 300 Нм, с батеријом капацитета 60 кWх, а имаће домет од 450 километара.

Аутомобил тежак 1640 килограма имаће убрзање до стотке испод осам секунди. Када се појави 2022. године, „меган Е-Тех Електрик“ биће опремљен аутоматским лимитатором, који ће брзину возила да ограничи на 180 км на сат.  Будући „меган“ нудиће више различитих батерија, али и верзије са два електромотора, односно погоном на све точкове.

 

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Srdjan Loncar
Dok sam citao ovaj clanak razmisljao sam - koliko ce vremena trebati da prodje da svi jezici izumru i da na kraju ostanu samo kineski i engleski. 30 godina? 50? Oko pola komunikacije na srpskom je uz koriscenje engleskog recnika. Sa uvodjenjem AI, 5G, 6G, samohodnih vozila, dronova, solarne energije, sa pandemija revolucijom.. itd, ostali (ne-engleski i ne-kineski) jezici se rapidno (!) smanjuju, gube tle. Dodaj tome invaziju filmova-muzike-TV-YT-TW. Ostace na kraju samo "dobro jutro" i "hvala"
dusan1
Nadam se da će administrator objaviti moj komentar da kao vlasnik MEGANE I , lošiji auto nisam ni imao ni (osim još par)čuo da ima ! Delovi i održavanje su skuplji nego Mercedes a za 23 godine koliko ga imam nije bilo dana da je bio 100% ispravan iako je na njega potrošeno 3 puta više novca nego što je koštao nov ! Koštao je par hiljada maraka manje od TOYOTA COROLLA i to me je prevarilo !
SPA
Ne znam, Megan I je bio solidan auto, kod benzinaca 1.4 jeste bio slabašan i postojali su problemi sa održavanjem, ali svi tvrde da je 1.6 bio top.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.