Четвртак, 21.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Следеће недеље тендер за градњу Булевара патријарха Павла

Радови на Булевару патријарха Павла (Фото Д.Алексић)

Град Београд расписаће следеће недеље тендер за изградњу Булевара патријарха Павла од Кошутњака до петље Хиподром, односно до Моста на Ади, најавио је данас заменик градоначелника Горан Весић.

Булевар патријарха Павла од Кошутњака до Моста на Ади биће изграђен на траси напуштене железничке пруге, казао је Весић на ТВ Студио Б додајући да ће тиме бити потпуно сачуван Топчидерски парк и сва стабла на том потезу.

Како је навео, вршено је препројектовање овог дела булевара како би се заобишао Топчидерски парк јер планови које смо затекли, који су рађени пре 2013. године, подразумевали су да булевар малтене прође кроз Топчидерски парк.

„То нисмо хтели да допустимо. Коришћењем трасе напуштене железничке пруге овај проблем смо решили и сачували парк”, рекао је он.

Према његовим речима, ово решење предвиђа задржавање постојеће трамвајске пруге на постојећој траси кроз парк као система код кога нема загађења на бази СО2 па је ефикасније да се нађе уз парковске површине.

Истовремено је обезбеђено денивелисано укрштање трамваја и друмског саобраћаја што значајно повећава безбедност.

„Укупна дужина саобраћајнице је 1.800 метара. Планиране су две возне траке са по две саобраћајне траке по смеру и разделним појасом ширине четири метра. Тротоари су променљиве ширине, најмање два метра”, казао је Весић.

Додаје да је овим пројектом предвиђено повезивање пешачких и бициклистичких стаза које долазе из Раковичке долине са правцем Аде Циганлије, Новог Београда преко новог моста и савског приобаља укупно.

На траси ће бити и два кружна тока и трокрака раскрсница са Булеваром војводе Мишића.

Планирана инвестициона вредност је 14,15 милиона евра.

Весић је подсетио да је ово трећа фаза реконструкције Булевара патријарха Павла и да је у првој фази измештено корито Топчидерске реке и саграђен нови мост у Пере Велимировића, а да се у другој фази ради саобраћајница са четири траке уз потпуно ново инфраструктуру од Пере Велимировића до Кошутњака.

„Сада се ради трећа фаза у којој спајамо Мост на Ади са Булеваром патријарха Павла. У међувремену, до 23. августа, завршавамо реконструкцију улица Саве Машковића и Црнотравске и претварамо их у булеваре са четири траке”, рекао је Весић.

Како је додао, следеће године у четири траке прошириће се и Борска и Пере Велимировића, па ће возачи моћи од Моста на Ади булеварима са четири траке да дођу до Бањице.

До краја ове године биће расписан и тендер за изградњу булевара са четири траке од Саве Машковића до аутопута, рекао је Весић и додао да ће тиме насеље Степа Степановић коначно добити нормалан излаз из насеља, а биће и повезан Мост на Ади са аутопутем и булеварима са четири траке.

„Тако добијамо београдску унутрашњу обилазницу која ће омогућити некоме са Бањице да дође до Тошиног бунара за мање до 20 минута”, рекао је Весић, преноси Танјуг.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Poštar
Pa u Crnotravskoj je i ranije, pre rekonstrukcije, bilo 4 saobraćajne trake.
Дрчио пет
Изгледа да су заборавили мост преко Топчидерске реке (сада су на том месту 3 железничка моста, један поред другог). Такође, не каже се шта ће бити са Железничком станицом "Топчидер" из 1884. године? Да ли ће бити рестаурирана исто као што је "рестаурирана" Главна железничка станица, Дунав-станица, итд? Још нешто. Шта ће бити са водом из Топчидерске реке (измештене из свог корита у подземну цев) када дођу 40-годишњи водостаји?
Marko Markovic
A druga faza ni blizu gotova, 3 godine se radi - javasluk

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.