Недеља, 24.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Франкфуртски сајам пресељен у Минхен

(Принтскрин)

Невоље највећег сајма аутомобила у Немачкој почеле су још пре пандемије коронавируса. Драстично опадајући број посетилаца и пуно неискоришћеног простора у великим изложбеним дворанама у Франкфурту натерали су организaторе да тражe алтернативе после сајма који је одржан у јесен 2019. године.

Последњих година одржавање Франкфурског сајма аутомобила било је пропраћено бројним отказивањема реномираних марки. То је један од разлога зашто је сајам пресељен у Минхен. Организатори, су после седамдесет година потпуно променили формулу Међународног сајма аутомобила (ИАА). Сада то више неће бити изложба стајаћих аутомобила у Франкфурту, већ симпозијуми и скупови  који ће се одржати на многим локацијама у Минхену.

Главни град Баварске одабран је због својих урбаних мобилности усмерених према будућности и решења за управљање саобраћајем која могу да послуже као модел и узор за остатак света. Теме састанка укључиваће питања као што су одрживи развој, ограничавање индивидуалног превоза у градовима, смањење емисије издувних гасова и наравно, екологија. Ко може бити против таквог догађаја?  А има их. Противи се део еколошких активиста. У склопу кампање  планирају да стану на пут “разорном лудилу аутомобилске индустрије” и “гушењу аутомобилских компанија”. Занимљиво је да су им главни непријатељи електрични аутомобили. У саопштењу активисти су изразили мишљење да “електрични аутомобили нису решење ни с еколошког ни с друштвеног гледишта”.

Ако се организатори сајмова могу носити с овим изазовом и све иде према плану, ИАА 2021 у Минхену одржаће се од 7. до 12. септембра. Неколико произвођача аутомобила, углавном из Немачке, најављују велике премијере али недостајаће неколико кључних играча, као што су  Тојота, Опел, Пежо и Фијат.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.