Среда, 20.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Вучић: До јуна нова Дунавска магистарала

(фото Танјуг/Т. Радовановић))

ДОЊИ МИЛАНОВАЦ - Председник Александар Вучић обишао је данас радове на рехабилитацији пута Голубац - Доњи Милановац, дужине 55,5 километара, који су почели пре неколико дана.

Вредност радова износи око 1,3 милијарде динара.

Вучић је констатовао да је пут, чија је обнова започела, изузетно лош.

„Само смо га крпили 40 година”, рекао је он.

Истакао је да је циљ да цео пут од Голупца, преко Великог Градишта, Доњег Милановца, до Кладова, буде потпуно нов.

„Моје питање је може ли то до 15. јуна наредне године”, упитао је Вучић извођаче радове и добио потврдан одговор, уколико временски услови не буду препрека.

„У најгорем случају, до краја јуна, да буде спремно пред јул и август следеће године, да подигнемо и плаже у овом крају”, рекао им је Вучић.

Он је поновио да путеви у Србији, посебно источној, нису обнављани 50 година.

„Неће да нам дођу наши људи из иностранства, кад виде да су лоши путеви. Уз нове путеве, и нове садржаје, доћи ће, а можда и остану”, рекао је Вучић.

Он је истакао да ће до краја године бити завршен пут Доњи Милановац - Кладово.

„Онда остаје 35 километара, до јуна, да спојимо све и онда ћемо имати фантастичну Дунавску магистралу”, рекао је Вучић.

Подсетио је да је Рамска тврђава дивно место, да је недалеко одатле Дунав најшири, да је Рамска тврђава обновљена, Голубачка такође, да се ради на Фетислам тврђави…

„И уз све то, сада ћете да имате нов пут, и тешко је пронаћи лепши део Србије. Зато често долазим овде, јер можемо много да урадимо”, рекао је Вучић.

Представник надзорног органа Путева Србије Владимир Петровић рекао је за Танјуг да радови обухватају уклањање постојећих слојева асфалта, ојачање постојеће коловозне конструкције, побољшање дренажног система, израду нове вертикалне и хоризонталне сигнализације, као и промену еласто одбојне ограде.

„Тренутно су радови на скидању постојећег асфалта, а по завршетку радова деоница ће бити пресвучена новим асфалтним слојем дебљине 14 центиметара”, рекао је Петровић.

Навео је да су при крају радови на деоници од Доњег Милановца до Рудне главе, дужине 21 километар, и да ће бити завршени крајем следеће седмице.

Обнову саобраћајнице Доњи Милановац-Голубац финансирају Министарство грађевинарства, саобраћаја инфраструктуре и ЈП „Путеви Србије”.

Извођачи радова су Србијааутопут д.о.о и ПЗП Пожаревац д.о.о.

Рок за завршетак радова је 19. април 2022. године.

Радове на овој деоници Дунавске магистрале , који су почели 19. августа, са председником су обишли министар грађевине, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, директор ЈП „Путеви Србије” Зоран Дробњак и директор „Коридора Србије” Александар Антић.

 

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Хронос
Дунавска магистрала је скраћује пут ка бугарској граници али и смањује трошкове међународним шлеперима. Можемо очекивати да ће нарочито бугарски ТИР возачи настојати да уштеде км и путарину. Треба регулисати макс. дозвољену тежину као и контролу иначе магистрала неће дуго а ни куће у местима кроз које пролази магистрала.
Источна Србија као пример
Нисам Вучићев фан (најблаже речено), а што се тиче градње и обнове путева и железничких пруга имам 1001 замерку. Међутим, чини ми се да, како је наведено, реконструкција Дунавске магистрале сопственим средствима и директним ангажовањем домаће грађевинске оперативе, уз пример ремонта железничке пруге Пожаревац-Мајданпек (90 км) коју је за 6 месеци самостално урадила "Инфрструктуре железнице Србије" - треба да постану пример како да се реновира и гради саобраћајна инфраструктура у Србији.
Дан
А када ће нови мостови у Београду ? Бранков, Газела и Панчевачки пред колапсом !!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.