Уторак, 19.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
У ПОНЕДЕЉАК УЈУТРУ

Отвара се кружни ток на Трошарини

Грађани су се данима жалили како се у овом делу града одуговлачи са радовима. – Према првим најавама, радови требало да буду завршени крајем јуна
Обнова саобраћајнице је почела крајем децембра прошле године (фото А. Васиљевић)

Претпоследњи августовски понедељак, како је најављено минулих дана, житељима Вождовца доноси једно саобраћајно олакшање, отварање кружног тока на Трошарини. Грађани су се данима жалили како се у овом делу града одуговлачи са радовима, а онда је Горан Весић, заменик градоначелника, у међувремену на свом фејсбук профилу објавио да су радници убачени у додатну брзину и да ће све бити готово до понедељка ујутру, када је реч о кружном току.

Ипак, када се ради о завршетку пројекта реконструкције и проширења улица Саве Машковића и Црнотравске, грађани и даље замерају да се не ради довољно брзо колико би требало и да је обнова ових улица могла да буде завршена много раније да је било боље организације. Управо на ову тему половином прошлог месеца за наш лист су у Дирекцији за грађевинско земљиште указали да су, када је реч о овом пројекту, највећа ограничења са којима се сусретао извођач бројне неуцртане подземне инсталације. А то је, како су додали, значајно успоравало радове, нарочито у почетку.

У овој градској институцији тада су нагласили да се радови одвијају уз максимално ангажовање извођача на свим позицијама, како би се у току јула и августа завршили и створили услови за нормализацију саобраћаја. Али и пре и после ових одговора, грађани који су нам се јављали наглашавали су како се посао отеже на терену беспотребно и неоправдано.

– Пролазим тим делом града сваки дан на путу од куће до посла и назад. Нема шансе да то буде готово до краја овог месеца. Има машина, видим и мајсторе, али све делује врло споро и неорганизовано – пожалио се нашем листу суграђанин Васа Анђелковић.

Пројекат реконструкције Саве Машковића и Црнотравске подразумева постављање 1.050 метара водоводних цеви, 1.326 метара кишне, фекалне и опште канализационе мреже, око 2.000 метара каблова за напајање јавног осветљења, као и заштиту и измештање постојећих електроинсталација и реконструкцију и заштиту постојећих телекомуникационих објеката и гасовода.

Две улице које се обнављају и проширују јесу сектори 1 и 2, односно део саобраћајног потеза Борска – петља „Ласта”.

Раде се тако да се добију по две возне траке у сваком смеру, а између њих разделно острво ширине два до четири метра и са сваке стране коловоза тротоари ширине два до три метра, ивично зеленило и по два аутобуска стајалишта у свакој улици. Сектор 1 обухвата део Црнотравске у дужини од 632 метра, а сектор 2 је Саве Машковића у дужини од 301 метар. Пројекат је предвидео и реконструкцију три раскрснице. У реконструисану саобраћајницу уклапају се и везе са Пауновом, бензинском станицом, аутобуским терминусом и другим комерцијалним садржајима са обе стране улице. Нето вредност уговорених радова 437.000.000 динара.

Почетак радова у Саве Машковића и Црнотравској представници града и општине Вождовац свечано су најавили крајем децембра и тада је истакнуто да ће ова реконструкција, за коју је задужен конзорцијум у коме је „Рас инжењеринг”, бити завршена за шест месеци. Па ако би се рачунало у односу на ту најаву то значи да је требало да радови увелико буду завршени крајем јуна. Како су крајем прошле године поручивали из града, проширење ове две улице, као и обнове Борске и Пере Велимировића, уз нови Булевар патријарха Павла, омогућиће да се са Бањице брзом саобраћајницом са четири траке дође до Моста на Ади.

 

 

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

djavo
Ne organizovano i krajnje ne odgovorno.Dobro je da se radi ali i da se odabere izvodjac i da mora neko da odgovara i za rok i za da neko vidi sta je jeftinije i sta manje remeti saobracaj u gradu.Pogotovo sto deo magistralne tangente nije ni izprojektovan , i to najvazniji onaj kroz Kosutnjacki park!
Skender
Ако извођачка фирма добије више послова него што има радника, онда ће се послови радити ГОДИНАМА. А како их такве фирме добијају и зашто нико није кажњен за пробијање рокова, закључите сами.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.