Петак, 30.09.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Београд добија 42 километра трамвајских шина

(Фото Раде Крстинић)

БЕОГРАД- Град Београд сутра објављује позив за јавни увид у План генералне регулације (ПГР) шинских система на територији града, којим се предвиђа, поред метроа и БГ воза, ширење трамвајске мреже за 42 километра, објавио је данас заменик градоначелника Горан Весић.

Весић је рекао за Беоинфо, да ће то бити „први пут у модерној историји да Београд планира кроз обавезујући скупштински акт како ће развијати шинске системе градског превоза од метроа, преко градске железнице, до трамваја”.

Он је објаснио да тим планом метро постаје „окосница јавног градског транспорта”, а планиране су линије Макиш-Миријево, Депо Бежанија-Миријево и линија Бањица-Блок 61-Бежанија.

Весић је казао да је дат и „посебан значај” развоју градске железнице, односно БГ воза, кроз модернизацију и проширење постојећих капацитета, као и даљем планском ширењу линија.

Према његовим речима, трамвајска мрежа биће проширена за укупно 42,26 километара на шумадијском, сремском и банатском делу града.

„Трамвајска пруга градиће се од окретнице на Бановом брду према Петловом брду, од Блока 42 па Булеваром Милутина Миланковића ка Бежанији и Бежанијској коси и од окретнице код Омладинског стадиона преко Дунава на банатску страну Београда”, рекао је Весић, преноси Бета.

 

Коментари11
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin-Istrijan-Schwabenländle
@ Petar, u vise nemackih gradova voze na istim sinama, tramvaji, podzemna zeleznica, prigradski i svi ostali vozovi. Isto tako i nemacki ICE vozi kroz Francusku i francuski TGV kroz Nemacku ; moze se, kad se zna i hoce.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Da bi se izgradila; »tramvajska pruga od okretnice kod Omladinskog stadiona preko Dunava na banatsku stranu Beograda”, kako je to izjavio g-din Goran Vesić, moraće prvo, da se sačeka izgradnja novog mosta preko Dunava ili proširenje postojećeg Pančevačkog mosta ili možda izgradnja samo tramvajskog mosta preko Dunava. I dok se ne realizije jedna od tih varijanti nema ništa od; »tramvajska pruga od okretnice kod Omladinskog stadiona preko Dunava na banatsku stranu Beograda«.
Бранко
Одлично, и много јевтиније и здравије од метроа. Иначе, трамвај не треба да стане на Бежанијској коси, већ да продужи до аеродрома Сурчин.
darkovozd
Nadam se da će pre toga vratiti šine kroz Savsku ulicu.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Grad Beograd bi umesto 42km novih tramvajskih šina trebao da kupi 42 nova tramvaja koji bi konačno zamenili tramvaje sa fotografije. Vrlo je zanimljivo, da nove tramvaje može da proizvede i jedna od fabrika Siemens Mobility koja od februara 2018. proizvodi moderne tramvaje u okolini Kragujevca i koja je decembra prošle, 2020. godine isporučila gradu Bremen u Nemačkoj prvi od 47 tramvaja koje je Bremen naručio od naše fabrike.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.