Понедељак, 18.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
БУЛЕВАР ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Отворене нове траке, али пробијен и други рок

У саобраћај пуштен новоизграђен коловоз, али то је тек део посла који је требало да буде окончан у пролеће ове године. – У саобраћај пуштен новоизграђен коловоз, али то је тек део посла који је требало да буде окончан у пролеће ове године
Булевар патријарха Павла (Фото Беоинфо)

Непредвиђени проблеми на терену – оправдање је надлежних, док грађани репортери који свакодневно прате ово градилиште истичу да је у булевару често мало мајстораОно што се наслућивало у седмицама уочи 1. септембра јуче је добило и потврду. Пробијен је и други зацртани рок за завршетак свих радова у Булевару патријарха Павла, од Пере Велимировића до Кошутњака. Првобитно, радови на том потезу, који су почели пре тачно две године, требало је да буду окончани овог пролећа, али су онда „због непредвиђених околности на терену” реорочени до 1. септембра, што су пре неколико месеци потврдили и у Дирекцији за грађевинско земљиште. Јуче јесу завршени радови у овом делу булевара, али само део њих. У саобраћај је пуштен новоизграђени део коловоза поред Топчидерске реке и раскрсница са Пере Велимировића. Мајстори су прешли на стари део коловоза, на коме предстоје исти радови као на тек завршеном делу коловоза. Ако се може судити на основу најаве о затварању саобраћаја у Булевару патријарха Павла са сајта Секретаријата за саобраћај, радови који је требало да буду окончани овог пролећа неће бити завршени сигурно пре априла 2022. јер до тада важи званично објављен привремени режим у том делу града. У преводу – рок за за завршетак овог пројекта биће пробијен више од годину дана.

А када је потписан анекс уговора којим је завршетак свег посла у булевару реорочен на 1. септембар, као оправдање за то надлежни су наводили синхрон план и пројектну документацију који нису били усклађени са стварним положајем постојећих подземних инсталација на терену, што је захтевало измештање инсталација које нису евидентиране пројектом.

– Непредвиђени послови изискивали су и одлагање извођења појединих пројектом предвиђених радова, с обзиром на њихову техничко-технолошку повезаност. Организација извођења радова на водоводној мрежи и кишној канализацији је често морала бити коригована због неадекватног положаја подземних инсталација и обавезе да се снабдевање потрошача водом врши без већих прекида – навели су пролетос у Дирекцији за грађевинско земљиште додајући да је значајно ограничење у извођењу радова изазвала и пандемија вируса корона. Грађани репортери који свакодневно бележе слике са овог градилишта месецима тврде – на терену је константно мало мајстора.

Непуна два километра дуже од две године

Радовима на овом делу Булевара патријарха Павла који су почели у касно лето 2019. обухваћена је деоница нешто мања од два километра. Водећи члан групе извођача за реконструкцију и проширење Булевара патријарха Павла је „Енергопројект”. Реч је о компанији која је и у групи извођача који су реконструисали Карађорђеву и Савски кеј, али и у конзорцијуму компанија које су готово две пуне године обнављале улице од Рузвелтове до тврђаве. За све ове поменуте пројекте заједнички су дебело пробијање рокова и разна оправдања.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Jeremy Lee
Ovime se osim proširene raskrsnice kod Pere Velimirovića ništa ne dobija u saobraćajnom smislu. I dalje postoji po jedna traka po smeru, samo što se vozi po novoizgrađenom delu. Uz to su radovi zbrzani u poslednjih sedam dana i kvalitet asfalta je veoma loš. Prvobitno postavljen rok od dve godine je takođe bio nerealno dug. Tu nema posla za više od 6 meseci rada, za ova 2 kilometra a dobili smo pola od toga za 2 i po godine. Ovim tempom tramvaji neće krenuti ka Rakovici u narednih 7-8 godina.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.