Четвртак, 28.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Момировић: Моравски коридор је највеће градилиште у Србији

(Фото Бета/Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре)

ПОЈАТЕ – Србија је највеће градилиште у овом делу Европе а Моравски коридор најинтензивније градилиште у Србији, рекао је данас министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић који је са директором Коридора Србије Александром Антићем обишао радове на мосту на Јужној Морави.

„У овом тренутку, од 1.200 километара ауто-путева и брзих саобраћајница које градимо и пројектујемо, најинтензивнији радови се изводе на Моравском коридору где сваки дан имамо преко 2.000 радника”, рекао је он.

Додао је да се том коридору полако улази у завршну зону радова од Појата до Крушевца, а да су отворени радови и на делу од Адрана до Мрчајеваца.

„Свима је већ јасно да је Србија највеће градилиште у овом делу Европе. Ми данас практично немамо незапосленог грађевинског радника, свако може да нађе посао на једном од 80.000 градилишта, колико их сада има активних у Србији”, рекао је он, јавља Танјуг.

Додао је да траси Моравског коридора гравитира око пола милиона људи, а ауто-пут ће омогућити да се споје Западна Србија са регионом централне Србије, односно Крушевац са Чачком.

Директор Коридора Антић рекао је да је тренутно Моравски коридор највеће градилиште у Србији са 2.265 ангажованих радника, и 885 јединица механизације.

„У потпуности је отворена траса у делу од Појата до Крушевца, где радимо на 77 различитих градилишта. Најзначајније је 10 мостова и 3 надвожњака”, рекао је он.

Моравски коридор ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка – Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, и Краљево, а биће и први дигитални ауто-пут у Србији.

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

dzordz
kao sto je sezdesetih gradjen autoput bratstva i jedinstva ljubljana-zagreb-beograd-skoplje, i cela mreza tada savremenih magistralnih i regionalnih puteva, i time se uslo u savremeni XX vek sedamdesetih i kasnije, tako se i danas nazire da ce srbija biti premrezena autoputevima i motoputevima, sto takodje treba da da zamah buducoj ekonomiji i transportu. vlade ce dolaze i odlaze, autopuevi ostaju narodu!
Biće tu, dok kažeš metro (i ostale bajke)
Saobraćajnice koji se grade i projektuju i to: Moravski koridor 112 km, Dužina deonice Bgd - Auto put Miloš Veliki je 7,9 kilometara, Fruškogorski koridor 48km, Preljina - Požega 30 km, i još 110 km do granice sa CG, Bgd Sarajevo oko 80 km, i još puno puteva i auto puteva znanih samo ministru u ukupnoj dužini cca 1200 km.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.