Субота, 16.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Брнабићева најавила железничке пројекте вредне шест милијарди евра

(Фото Танјуг)

Премијерка Ана Брнабић изјавила је данас на отварању Западнобалканског железничког самита 2021, у станици Прокоп, да су у Србији планирани железнички пројекти вредни више од шест милијарди евра, као и да је циљ да Србија комплетно модернизује железнички саобраћај и пругама се повеже са свим земљама у региону и са ЕУ.

Премијерка је истакла да је Србија од 2014. године у реконструкцију и модернизацију пруга и набавку возова, уложила више од 600 милиона евра.

Брнабићева је пожелела добродошлицу партнерима из ЕК, Транспортне заједнице, као и представницима ЕИБ и ЕБРД и другима из ЕУ, који нам помажу, како је рекла, на том изазовном и амбициозном путу да потпуно реконструишемо и унапредимо наше железнице.

„Да српске железнице поставимо као примарни вид транспорта, како путничког и теретног”, нагласила је премијерка, пренео је Танјуг.

Подсетила је да је 2021. година железнице у ЕУ, као и да је година железнице и у Србији, али и година Зелене агенде.

„Ова два циља иду руку под руку, железнички саобраћај је поред водног саобраћаја најзеленији вид транспорта”, нагласила је Брнабићева.

Доласком воза „Конектинг Јуроп Експрестрејн” (Connecting Europe Expresstrain) у железничку станицу Прокоп у Београду, званично је отворен Железнички самит у Београду „Западнобалкански железнички самит 2021” на којем ће говорити државни, регионални и европски званичници, као и стручњаци из области железничког саобраћаја.

Воз су дочекали премијерка Ана Брнабић, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић и заменик главног директора за Сектор мобилности и саобраћај у Европској комисији Маја Бакран Марчић.

Воз „Конектинг Јуроп Експрестрејн” је покренула ЕУ у оквиру обележавања Европске године железнице 2021.

Самит организују Транспортна заједница, Европска инвестициона банка (ЕИБ) и Европска банка за обнову и развој (ЕБРД), а домаћин је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Боро
Шта ми имамо од тога? Ништа. Нити имамо робу да превозимо нити се сами возимо, то се све прави за странце.
Ivan
Kukuruz, zito, celik, bakar, voce, pneumatike, sokove, masine, generatore za vetrenjace, delove za automobile... Sad ce mi neko odgovoriti sve su to polufabrikati ili proizvodi koje prave stranci, da, ali tako je to kad gledamo u zapad ko u bogove a oni nam zauzvrat ratove, unistavanje fabrika, isisavanje pametnih ljudi...
vox ex populi
Polako s te milijarde! Šta će prevozite te superskupe železnice Srbije? Jabuke, šljive i maline? E, onda ništa.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.