Недеља, 28.11.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Самоодрживи град” на Бијеналу архитектуре у Сеулу

(Фото Д. Мучибабић)

Инсталација са 25 пројеката који би могли да се нађу у утроби земље на траси будућег тунела који ће повезати Савску и Дунавску падину изложена у шопинг молу „Галерија Београд” представља Србију на Бијеналу архитектуре и урбанизма у Сеулу који траје од 16. септембра до 31. октобра. Њени аутори, архитекта Данило Дангубић и његов тим, нису могли да отпутују у Јужну Кореју због ковида, али ће њихове предлоге како да град искористи подземни простор видео-линком моћи да види публика у Кореји. Тема овогодишњег бијенала, чији је директор француски архитекта Доминик Перо, који је лично изабрао пројекат нашег архитекте, јесте „Раскршћа – изградња самоодрживог града”, односно његова способност да се изнесе са свим изазовима и брзим променама које се дешавају.

Дангубић је свој пројекат који тестира потенцијале престонице назвао „Самоодрживи град” и понудио је садржаје попут гараже, музеја, галерије, спортског објекта, вертикалног парка који би могли да испуне урбани подземни део Београда испод Теразијског парка, Безистана, Основне школе „Дринка Павловић”, Музеја аутомобила, Ботаничке баште „Јевремовац”...

Његов пројекат подржала је Служба главног градског урбанисте.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Kojic D. Brana
Sreca Grada je da smo se vratili Naso Pameti , i poceli da resavamo saibracajne probleme grada Beograd je sad pravo gradiliste sa resenjima koje je najefikasnije i to je nasa Pamet Inzenjeri Srbije uz pimoc stranih masina je probilo tunela najvise u Veku Evrope.
D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja
Da bi se tunel koji bi povezao Savsku i Dunavsku padinu »otvorio« i iz njega ulazilo u garažu ili u školsko dvorište to »otvaranje« moralo bi da se uradi otvorenim izkopom (Cut and Cover) što nije ni malo jednostavno, pre bih rekao da je izuzetno komplikovano jer je u pitanju gusto pozidan centar grada. I proširenja tunela na kojima bi se zaustavljala vozila morala bi da se grade otvorenim iskopom, a ako je na tom mestu kompaktna stena; Bazalt, Tuf ili Bresha onda NATM metodom i miniranjem.
deja vu
Sve je to H.J.Vels predvideo u svojim knjigama pre 100 godina.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.