Уторак, 07.12.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Главни уредник Билда смењен после навода о злоупотреби положаја

(Фото EPA)

Главни уредник немачког листа Билд Џулијан Рајхелт смењен је са функције после навода да је злоупотребљавао положај, саопштила је данас издавачка кућа Аксел Шпрингер.

Компанија је навела да одлука о смени 41-годишњег Рајхелта моментално ступа на снагу и да је донета после нових информација о његовом понашању.

Рајхелт, једна од најмоћнијих личности у немачким медијима, накратко је суспендован са функције ове године, али је враћен на посао након што је компанија Аксел Шпрингер, издавач Билда, закључила да његове радње нису разлог за отказ.

У образложењу данашње одлуке компанија је навела да Рајхелт „није јасно раздвојио лична и приватна питања” од пословних након што је од њега то затражено после интерне истраге.

Рајхелт је о томе и лагао истражну комисију, навео је издавач и додао да ће га на челу најпродаванијег немачког таблоида наследити 37-годишњи Јоханес Бои.

Смењивање Рајхелта уследило је након што је Њујорк тајмс јуче објавио детаље из интерне истраге против њега, наводећи да је досадашњи моћник имао аферу са новинарком која је била на пракси.

Јуче се сазнало и да су новинари ривалске медијске групе Ипен водили истрагу против њега и да је њихов издавач Дирк Ипен спречио објављивање извештаја са новим открићима.

У писму, које је синоћ кружило друштвеним мрежама, четири члана истражног тима групе Ипен осудила су своју медијску организацију и самог Дирка Ипена због одлуке да не објаве извештај, на којем су радили месецима. Писмо је послато у петак, а извештај је требало да буде објављен јуче.

Они су истраживали наводе да је Рајхелт малтретирао запослене и злоупотребио положај у односу према женском особљу.

Медијска група Ипен бранила је одлуку о необјављивању извештаја, наводећи као разлог чињеницу да је конкуренција Билду.

„Као медијска група која је директна конкуренција Билду, морамо да пазимо да не буде створен утисак да бисмо можда желели да нанесемо економску штету конкуренту”, навела је компанија која поседује бројне новине у Немачкој.

Група Ипен је негирала да су представници Аксел Шпрингера вршили притисак на њу по том питању.

Четири члана истражног тима групе Ипен негодовала су у писму због необјављивања извештаја, наводећи да би он изнео на видело „нове и ексклузивне” информације које су адвокати темељно проверили.

 

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

qwe
Ako je Nemac onda je Julijan, a ne Dzulijan Rajhelt.
Бобан
"... имао аферу са новинарком". Свако ко је добро обавештен врло добро зна зашто је Рајхелт смењен. Наместили су му нешто као оно Асанжу са Швеђанком.
Drazen P.
Uporedjivati Asanža sa ovim "novinarom" pokazuje ili vaše potpuno neznanje o Rajheltu, njegovom radu i "Bildu" generalno, ili znate sve to i podržavate ga. Pošto sugerišete da ste obavešteni, bojim se da znam odgovor.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.