Недеља, 29.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

После готово две недеље настављена производња у Фијату

(Фото ЕПА/Srdjan Suki)

КРАГУЈЕВАЦ- У фабрици „Фијат Крајслер аутомобили Србија” (ФЦА) јутрос је настављена производња модела „500 Л”, после повратка радника са готово двонедељног плаћеног одсуства.

Како је Бети речено у Самосталном синдикату те фабрике у Крагујевцу, производња је настављена у две смене и „у пуном обиму”, односно ради се до 200 возила по смени.

Председник тог синдиката Саша Ђорђевић рекао је да ових дана очекују разговор са представницима менаџмента после којег ће знати колико ће радних дана бити до краја године и када ће запослени отићи на зимски колективни годишњи одмор, будући да је овогодишњи план производње мањи него 2020. године.

Претходних година је било уобичајено да запослени у ФЦА на одмор иду у другој половини децембра.

 

 

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Кад ли ће ово мучење престати?
Aleksandar Mihailović
"Fiat" je vreća bez dna, živi na infuziji iz budžeta, 20-40 miliona evra godišnje, pa je bolje da se direktno zaposlenima plaća i da rade nešto drugo nego da ide pitaj Boga kome vreća para iz džepova naroda. Država je uništila ovu fabriku kupovinom za svoje potrebe stranih vozila, naravno, verovatno zbog provizija, kao što je uništila "Ikarbus", pardon, "Mercedes", kupovinom autobusa iz Poljske i Turske. Na drugoj strani se narod zadužuje da se napravi metro koji je u ovom trenutku nepotreban.
Aleksandar Mihailović
@Asda. I dalje subvencioniše i plaća da radnici budu malo malo pa na "čekanju" posla. @ПСА. Niste razumeli poentu, jedno su gužve a drugo je sada kada nastupa recesija, kada skače cena hrane, ulaziti u neprofitna zaduženja, umesto u proizvodnju hrane pa da se od zarade gradi metro. Metro je manje potreban nego da u 130 opština Srbije nema kanalizacije. Metro trasa je loše urađena, biće neracionalno, zato je Građevinski fakultet iz BG izašao iz projekta, to niste čuli? Provizije su glavni motiv.
Asda
Nisam siguran da drzava i dalje subvencionise fiat,jer je taj ugovor istekao pre god. ili dve?
Прикажи још одговора
Иван Грозни
Ово нема ни у јавним предузећима. Тамо мора да се дође на посао.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.