Четвртак, 27.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
НА САВСКОМ ТРГУ

Црпна станица срушена – назире се крај радовима

Багер јуче уклањао шут односно делове сравњене са земљом старе црпне станице. – Мајстори убрзано раде на укрштају трамвајских шина између Савске улице и трга
(Фото: Д. Алексић)

Највећа препрека на путу ка коначном завршетку радова на Савском тргу, који су започети пре више од две године, коначно је уклоњена. Срушена је стара црпна станица која се налазила на траси будућег аутомобилског и трамвајског коридора између Савске и Немањине улице, а на коме радови нису могли да се приведу крају пре него што се овај објекат уклони. Већ јуче ујутру стара црпна је увелико била сравњена са земљом, па је багер уклањао и у камион утоваривао шут, односно оно што је заостало после рушења.

Уклањање овог објекта месецима је најављивано и одлагано, а разлог за то је било пролонгирање испитивања рада нове црпне станице која је изграђена свега неколико десетина метара даље на Савском тргу. Нова је недавно пуштена званично у рад и тек тада су се стекли услови да стара буде срушена.

Али, и пре него што је до ње стигао багер у зони старе црпне минулих седмица коначно су интензивирани радови на коловозу. Пре него што је она срушена, у непосредној околини постављени су стубови, ивичњаци, део простора је избетониран и асфалтиран. Да су радови на овом простору, на коме се прилично дуго градитељски тиховало, коначно убрзани и јуче се могло видети. Јер више од десет мајстора постављало је нове трамвајске шине и спајали су их са постојећим трамвајским коридором у Савској улици.

– Најпре трамвајски па потом колски саобраћај биће пуштени следећег месеца. Потом се сређује део Савског трга који је био недовршен баш због старе црпне станице. Сав посао требало би да буде окончан до Нове године. Следеће године предстоји обнова Карађорђеве улице од Савског трга до Бранковог моста – каже Марко Стојчић, главни градски урбаниста.

Коментари4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

darkovozd
Da li dobro čujem da se najavljuje rekonstrukcija Savske?
Момо
Што нико месецима не објасни о каквој се црпној станици ради и шта је сада замењује, ако је потребна? Требало би оперисати са јасним појмовима.
Момо 2
Шта црпи црпна станица? Да ли је то вода Врачарског поток који је имао извор у некадашњој баруштини на Славији и ишао, и сада иде, правцем Немањине улице и уливао се у Бару Венецију, на чијем је месту подигнута Железничка станица (Београд на води)? Или нешто друго и где иде та вода?
Kojic D. Brana
Prvo proveri i priseti se sta je objasnjavano sta je funkcija Crpne stanice koja tu postoji skoro 100 godina a sad se neUklapa u trasu ulice i tranvaja...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.