Петак, 21.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Објављен попис седам финалиста за Ауто године 2022

Међународна награда Car of the Year додељује се од 1964. године и најпрестижнија је у аутомобилском свету
(Принтскрин)

Са шире листе на којој је ове године било 40 кандидата, новинарски жири је одабрао седам финалиста од којих се само један нуди с класичним моторима. Жири од 61 члана, састављен од аутомобилских новинара из 23 земље, ове године бира победника с листе од 40 номинираних модела аутомобила. Према традиција, са те шире листе, жири се у првом кругу одлучио за ових седам финалиста – „купра борн“, „хјундаји ионик 5“, „пежо 308“, „шкода енијак иВ“, „форд мустанг мач-Е“, „кија ЕВ6“ и „рено меган Е“.

Први пут  од почетка избора листа се састоји готово од потпуно електричних модела. Само “пежо 308” брани част мотора с унуташњим сагоревањем, а чак и он долази с два хибридна погона и ускоро ће добити потпуно електричну варијанту.

Ако победи електрични модел, а шансе су 6 према 7, то не би било први пут, јер је 2011. године „нисан лиф“ већ освојио титулу, а 2019. се на првом месту нашао „јагуар И-Пејс“.

Пежо 308, једини хибридни ауто међу електрићним конкурентима (Фото Peugeot promo)

Гласање ће бити јавно, преносиће се 28. фебруара 2022. путем веба због противепидемијских мера и још једног отказивања ауто салона у Женеви где се ова свечаност последњих година одвијала. Сваки члан жирија има на располагању 25 бодова за расподелу међу финалистима.

Бодови се расподељују на најмање пет аутомобила, а сваки члан жирија после проглашења победника објављује објашњење за расподелу гласова.

Награда Car of the Year се додељује од 1964. године и најпрестижнија је награда у аутомобилском свету. Независна је организација коју подржава девет аутомобилских публикација из девет европских земаља, које осигуравају сва финанцијска средства. Не прихвата се спонзорисање произвођача, не продају се столови на свечаним наградама и не узима се накнада од добитника или произвођача аутомобила који улазе у ужи избор за употребу њиховог логотипа ‘Car of the Year’.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.