Понедељак, 23.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
БУРАН ЗАВРШЕТАК ОВОГОДИШЊЕГ ШАМПИОНАТА ФОРМУЛЕ 1

Бивши возачи различито о последњем кругу у Абу Дабију

Мак Ферстапен је титулу освојио пошто је у завршници трке престигао седмоструког шампиона возача Мерцедеса Луиса Хамилтона
Изрази лица све говоре: добитник Мак Ферстапен и губитник Луис Хамилтон (Фото Бета/АП/Хасан Амар)

Невероватно и веома контроверзно финале донело је Холанђанину Максу Ферстапену прву титулу у Формули 1, што је изазвало бројне реакције бивших возача.

Ферстапен је титулу освојио пошто је у последњем кругу трке за Велику награду Абу Дабија, последње у сезони, престигао седмоструког шампиона, возача Мерцедеса Луиса Хамилтона. Претходно је на стазу, пет кругова пре краја, изашло сигурносно возило након удеса Николаса Латифија у Вилијамсу.

Два исхода су била могућа - ако би се трка наставила, Холанђанин би имао предност при поновном старту (због нових гума), ако би се завршила иза сигурносног возила, без могућности претицања, то би било добро за Енглеза.

Сваки тим је бранио своје интересе у радио комуникацији са директором трке Мајклом Масијем, који је био задужен за ту одлуку.

„Гледајући уназад, да ли су могли да боље ураде посао? Да. Да ли нешто контроверзно догодило? Да“, рекао је бивши шкотски возач Дејвид Култард.

Француз Ален Прост је истакао да разуме тврдње Мерцедеса, који је после трке уложио две жалбе које су одбијене.

„Ми протестујемо због управљања сигурносним возилом. То је додатна контроверза, то нам није требало јер је грешку направила спортска власт“, рекао је Прост.

На Твитеру се огласио и Дејмон Хил.

„То је нови начин вођења спорта где директор трке може да доноси ове ад хок одлуке. Превише се нагиње га томе - погоди шта ћу сада да урадим“, навео је Хил.

Међу бившим возачима било је и оних који су позвали на разумевање.

„Мајкл Маси жели да се тркају, не жели да одлучује о исходу светског шампионата. Заиста је незгодно, али видели смо тркање на крају“, рекао је Британац Џенсон Батон.

За мало саосећања молио је и Нико Розберг.

„Цео свет га гледа и он мора да одлучи за 15 секунди. Последњи је круг последње трке шампионата, ситуација са највећим притиском. Његова одлука нам је пружила диван тренутак и невероватно финале“, рекао је Розберг.

За Немца је једина проблематична тачка то што шефови тимова комуницирају са шефом трке и тако утичу на његове одлуке.

„У фудбалу се то не ради“, закључио је Розберг.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.