Четвртак, 26.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Дан после прославе одморите од хране и пића, наспавајте се и шетајте

(Фото Freepik)

Чашица више, који слаткиш или неки деликатес преко уобичајеног и дан после празника и прослава често се мучимо са стомачним тегобама или мамурлуком. Нутрициониста Милка Раичевић саветује да је најважније да лепо одморите од хране и пића, да се квалитетно наспавате, а током дана и прошетате.

Њена препорука је да уносите што више течности, најбоље обичне воде или лимунаде и свеже цеђеног сока од поморанџе. Такође, опробан савет за послепразнични детокс је чаша сока од куселог купуса и лагане чорбе од парадајза, а можете и направити напитак од јабуковог сирћета и кашике меда.

„Када је детоксикација нашег тела у питању, вода је ипак најефикаснији напитак, јер помаже бубрезима да ефикасније уклоне токсине. Важно је да течност коју уносите буде без додатих шећера, јер нам је то скроз непотребно у процесу детоксикације. Ако се руководите изреком да се клин клином избија, онда никако не мешајте пића”, каже Раичевић.

Детоксикација је неопходна и иначе нашем организму, а током празника свакако прија појачана нега и чишћење тела споља и изнутра. То значи да је после екстремних уноса шећера и масти заиста најважније да дате шансу организму да се врати у нормалу. Зато наша саговорница каже и да храна коју једете у наредним данима треба да буде дијеталнија.

„Празнична трпеза је богата шећером и солима, сва храна која се традиционално припрема није баш дијетална. Зато се макар два, три дана придржавајте исхране која је лагана. Избаците со, ваш организам ће вам бити захвалан”, каже Раичевић истичући да ако тегобе трају дуже од труи дана обавезно посетите лекара који ће вам евентуално укључити одређену терапију.

Њена препорука је такође и да се додатно окрепите квалитетним сном, надокнадите током дана ако били дуже током ноћи будни. А у план детоксикације обавезно укључите и лагану шетњу која ће ваш организам окрепити.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Јован К.
Да 'одморимо', или да 'се одморимо'?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.