Мерцедес-Бенц писмом упозорио власнике више модела да их не возе
На адресе 800.000 власника новијих луксузних “мерцедеса” стигло је ових дана упозоравајуће писмо.
Мерцедес-Бенц их је обавестио о проблему у систему хлађења који би могао да буде узрок пожара.
Проблем је могуће цурење расхладне течности из пумпе, што би могло да доведе до загревања делова, а самим тим и до могућег пожара, објаснила је кровна фирма Мерцедес-Бенца Дајмлер.
Немачки дневни лист Билд први је ексклузивно објавио вест о проблемима с пумпом Мерцедес-Бенцових аутомобила, објавивши копију писма. Дајмлер није имао куд, и потврдио је да је писмо аутентично.

У писму, што је И најинтересантније, пише да делови потребни за решавање проблема тренутно нису доступни па возила у овом тренутку није могуће поправити. Поступак опозива и заказивања термина за сервисирање биће покренут чим компанија дође до делова, додали су.
“Власник возила које би требало бити опозвано мора одмах да контактира најближег сервисног партнера Мерцедес-Бенза”, стоји у саопштењу познате фирме. У преводу, да се пријави и чека да га позову „кад буде било“...
И шта сад, није опозив, нема делова, питали су се власници скупоцених возила са трокраком звездом на хауби. У писму је био и лаконски одговор: “У међувремену би возилима требало управљати изузетно опрезно и свести њихову употребу на минимум”.
Многи затечени власници размишљају да поднесу тужбе јер имају возила а не смеју да их возе а ако то чине, ризикују много. Ко је крив за штету која не њиховом кривицом настаје, а у писму се не прецизира колико ће дуго морати да чекају на замену. Многи сматрају да је ово велики блам светски познатог бренда, до сад незабележеног.
Иначе, ово је већ пето повлачење возила марке Мерцедес, у последњих неколико месеци.
Након проблема с цурењем уља на неким моделима, па са акумулаторима на А и Б класи, и проблема са седиштима на класама: Ц, ГЛЕ и ГЛС, кочионим системом класе Е, С, ЦЛС и ЕQС, ред је дошао и на неисправне пумпе које су уграђене у моделе ГЛЕ/ГЛС (платформа 167), Ц-класу (платформа 205), Е-класу (платформа 213), С-класу (платформа 222), С-класу (платформа 223), Е-класу купе/кабриолет (платформа 238), ГЛЦ (платформа 253), ЦЛС (платформа 257) и Г-Класа (платформа 463).
Осим у последњем случају, власници су позвани да се јаве сервисеру да им се отклони проблем. Овај најновији уочени могући квар је на чекању, а колико дуго, фабрика не зна.
Највећи број возила у једном опозиву се десио Мерцедесу пре годину дана када је 1,3 милиона возила било послато у сервисе, јер је уочено да систем за позиве у хитним случајевима због грешке у софтверу може да пошаље погрешну локацију после несреће.
Подели ову вест







Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.