Уторак, 25.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Шумадија нова дестинација за дигиталне номаде

(Фото EPA/JENS KALAENE)

ДУБАИ - Шумадија је препозната као нова дестинација за дигиталне номаде и регион који има богату туристичку понуду, што потврђује и све више "светских путника" заинтересованих да се упознају са овом дестинацијом која нуди одличне услове за рад и одмор, саопштила је данас Привредна комора Србије.

Овај регион представили су, на Светској изложби Експо 2020 Дубаи на Павиљону Србије, студенти Факултета организационаих наука (ФОН) из Београда кроз пројекат Топола "Ворк фром Хом" Хуб, а промоција је привукла велики број туристичких посленика из различитих држава, као и представника ИТ света.

"Желели смо да представимо Шумадију и Тополу као места богате историје и културе људима који у новим околностима, због пандемије, доста раде од куће или воле да проводе време у природи и искусе нешто ново. Промовисали смо модерне хабове и просторе за рад, али и нова искуства која туристички потенцијал овог региона нуди", каже потпредседник за спољне односе Цасе Студy клуба на ФОН-у Никола Буњевић.

Секретарка Удружења за туризам ПКС Тијана Маљковић оцењује да је Светска изложба била прилика да туристичка индустрија, која не спада у основне животне трошкове и потребе, већ се на неки начин сматра луксузом, објасни кроз многе пројекције, на разним језицима, потребу човека за сарадњом, повезивањем и откривањем нових занимљивости и авантура.

Подсећа да су на Павиљону Србије и Пословном хабу, у организацији ПКС, представници наше туристичке привреде имали успешне пословне разговоре са компанијама из више од 20 земаља са пет континената, међу којима су Малезија, Оман, Мађарска, Зимбабве, Иран, УАЕ, Аргентина и друге, да су српским привредницима представљене туристичке понуде егзотичних земаља, као и да је потписан Протокол о сарадњи хотелских асоцијација Балкана.

Такође, разговарало се о могућој сарадњи и заједничким пројектима у промоцији и организацији сајамских манифестација, зимског и летњег туризма, али и о коришћењу софтвера и других паметних решења која могу имати примену у сектору туризма и мобилности.

"Заједно са колегама из Конгресног бироа Србије и Центра Сава имали смо састанак са представницима Светског трговинског центра и Конгресног бироа Дубаија о промоцији сајамских манифестација, трансферу знања, као и о заједничким иницијативама у међународним асоцијацијама из конгресног бизниса", каже извршни директор за конгресне активности Новосадског сајма Андреа Кнези.

Истиче да је фокус био и на успостављању сарадње Сајма пољопривреде у Новом Саду и Галфуд сајма у Дубаију, а очекује се и потписивање протокола ове две организације.

Наступ српске привреде на Светској изложби за представнике наших хотела била је могућност да истраже тржиште и повежу се са партнерима из УАЕ и других земаља.

"Туристе из Емирата све више интересује Београд као дестинација. Туроператори са којима смо разговарали о сарадњи веома су заинтересовани за довођење гостију, а посебно за организације тура које би укључиле више градова попут Београда, Новог Сада, али и обилазак природних лепота Србије", каже Роберто Стојко, генерални директор хотела Радисон.

Мина Срећковић, менаџер за организацију догађаја београдског Кристал Хотела, истиче да су билатерални сусрети били успешни, као и да су договорили сарадњу са туристичким организацијама из УАЕ, Русије али и региона како би унапредили своју туристичку понуду.

Током билатералних сусрета на Павиљону Србије представиле су се и компаније ИТ индустрије са иновативним апликацијама које имају примену у хотелској и туристичкој индустрији.

Српски стартап Вмену представио је безконтактну еколошку платформу за хотеле, која гостима омогућава да путем мобилних телефона имају све потребне информације приказане у сликама што чини комуникацију ефикаснијом и једноставнијом, пренео је Танјуг.

"Са партнерима из Емирата очекујемо сарадњу како бисмо пласирали нашу апликацију на ово тржиште", рекла је директорка компаније Марина Јанковић.

"Дигитализација путовања и корпоративни туризам су наш приоритет. На Експо-у је наш циљ био да остваримо контакт са целим светом. Посебно смо задовољни разговорима са партнерима из Саудијске Арабије који су заинтересовани за сарадњу са нашом компанијом", каже Марко Љупковић из компаније Дип Травел која се бави израдом ИТ решења за резервацију карата.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.