Понедељак, 24.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Претерано сте уживали у празницима? Искористите јануар и регенеришите јетру

(Pixabay)

Како год да сте провели Нову годину и Божић, сигурно сте се мало опустили и претерали у храни и пићу. Али, после дана богате трепезе, свечаних посластица није изненађење да многи осећају последице претераног уживања.

Сада, јануар је увелико стигао, што значи да је прави тренутак да започнете здравији начин живота.Празнична трпеза богата је намирницама које отежавају јетри и дигестивном систему да раде правилно и несметано. Позната нутриционисткиња Габриела Пикок, објашњава за Дејли мејл, да је увођење само неколико малих навика у свакодневну рутину све што је потребно да бисмо се осећали много боље.

„Оно што знам је да не морате да правите велике промене да бисте постигли своје циљеве. У исхрани је све у равнотежи и промене које уносите морају да се уклопе у ваш начин живота“, каже Габриела која наводи да је организму потребно да има храну богату влакнима, лиснато поврће и бобичасто воће.

Габриела је направила и списак од пет навика које треба да уврстите у рутину како бисте се осећали боље

Ништа на празан стомак

Избегавајте да пијете кафу или чај на празан стомак. Многи мисле да испијање чаја значи конзумирање мање кофеина, али чај садржи скоро исто колико и кафа. Увек пијте јутарњи чај или кафу са мало протеина.

Витамин Б

Замените енергетска пића витамином Б. То је моћан суплемент, тако да га увек узимајте уз оброк.

Једите на три сата

Циљајте да једете свака три сата и никада не чекајте док не осетите глад, јер то указује да вам је ниво шећера у крви пренизак.

Здраве ужине

Ужинајте током дана. То не значи да грицкате кекс, већ да имате ужину фокусирану на протеине како бисте премостили између оброка да би ниво шећера у крви био стабилан. Добар предлог су тврдо кувана јаја, хладно месо, ораси и семенке или протеинска плочица.

Вежбање

Вежбајте, јер када вежбамо, ослобађамо ендорфине, серотонин и допамин, што нам даје подстицај. Вежбање ће такође побољшати ваш сан што ће неизбежно имати позитиван утицај на ниво енергије током дана.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.