Четвртак, 26.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Нови рекорд на српској прузи - воз достигао 201,5 км на сат

(Фото А. Васиљевић)

Воз са мерним колима Немачких железница за тестирање брзе пруге од Београда до Новог Сада, достигао је брзину од 201,5 километара на сат, речено је Танјугу у Инфраструктури железнице Србије.

Воз је ту брзину достигао у петак у поподневним часовима, како кажу, без икаквих тешкоћа у функционисању и саобраћају.

Први пут брзина од 200 километара на сат остварена је приликом саобраћаја воза за тестирање на деоници брзе пруге између Старе Пазове и Нове Пазове.

Том приликом брзиномер у специјалној локомотиви која је за потребе тестирања брзе пруге у Србији стигла из Немачке забележио је максималну брзину од 201,5 километара на сат.

Тестирање се одвија према утврђеној динамици и биће настављено и наредних дана.

Воз Немачких железница свакодневно обавља већи број вожњи на првој српској брзој прузи.

У главној железничкој станици Београд Центар у Прокопу, у функцији је нова Телекоманда за саобраћај возова великих брзина, односно Диспечерски командни центар, у коме стручне службе Инфраструктуре железница Србије и извођача радова непрекидно прате функционисање саобраћаја на брзој прузи и тестирања која се обављају, кажу за Танјугу у српским железницама.

Динамичка тестирања на прузи за брзину до 200 км на сат од Београда до Новог Сада почела је 17. јануара, а дан касније стигла су и специјална мерна кола компаније Немачких железница „Дојче Бан Системтехник”, која је ангажована за реализацију овог посла.

Тестирање брзе пруге обавља се фазно и по деоницама дуж целе брзе пруге Београд - Нови Сад, а планирано је да ова фаза испитивања траје до 4. фебруара 2022. године.

Тестирања се обављају свакодневно у периоду од 7.00 до 17.00 сати односно у видном делу дана и у условима потпуне обуставе железничког саобраћаја на прузи Београд - Стара Пазова - Нови Сад.

Коментари13
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Aleksa
Kinezi, Francuzi i Japanci koji nisu upuceni u nase prilike citaju ovo sa nevericom i proveravaju da ovo nije vest iz sedamdesetih godina proslog veka. A mozda samo umiru od smeha. Sad ozbiljno, male drzave nemaju veliki interes da ulazu u bruge prevelikih brzina. Za potrebe Srbije, sa prosecnom brzinom od 200 km na sat, tranzit kroz Srbiju (od Kelebije do Preseva) bio bi moguc za 3 i po sata. No, pricamo o prosecnoj, a ovo je maksimalna moguca a vozovi najcesce nece voziti po ovoj brzini.
Алек
Уместо досадашњих 6 сати сада ће се до Ниша путовати 5 сати
Aleks
rekordni su i oni penali koje smo platili u vidu milionskih kazni
Deki
Bravo Srbijo!!!
VesaD
evropoo. vidiš li to nije vaš vlak

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.