Недеља, 29.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Откривен непознат ротирајући објекат у нашој галаксији

(Фото EPA PHOTO NASA)

ЛОНДОН - Аустралијски научници тврде да су открили непознати ротирајући објекат у нашој галаксији и истичу да се ради о нечему што досад није виђено.

Објекат, који је први открио студент са аустралијског универзитета Куртин, специфичан је по томе што сваких 18 минута емитује огромну количину енергије у радиоделу електромагнетског спектра.

Како преноси Би-Би-Си, објекти који пулсирају енергијом релативно се често уочавају у свемиру, међутим у овом случају се ради о објекту који пулсира цео минут, што је крајње неуобичајено.

Овај необичан објекат открио је студен Тајрон О'Дохерти користећи телескоп и нову технику коју је сам развио.

Студент је члан тима радиоастронома који води астрофизичарка Наташа Харли-Вокер, у склопу Међународног центра за истраживања у радиоастрономији (ИЦРАР).

„Пулс енергије се појављивао и нестајао сатима током наших опсервација”, рекао је О'Дохерти у саопштењу за медије у којем је ИЦРАР известио јавност о открићу.

Додаје се да је то било потпуно неочекивано, јер се ништа друго што им је било познато не понаша тако.

Објекат који је „упаљен” цео минут је „јако чудан”, рекла је ИЦРАР-ова астрофизичарка Џема Андерсон, пренео је Танјуг.

ИЦРАР наводи да се објекат налази око 4.000 светлосних година од Земље, изузетно је сјајан и има екстремно јако магнетско поље.

gjg
Mislite bio je upaljen pre četiri hiljade godina?
Слободан
Могућа "Звезда смрти" на којој има живих бића. То су стварни научници кад признају да немају појма шта је то.
Иларион Михајловић
То што виде је Новак Ђоковић у манастиру Острог и у храму Светог Саве. Тачно је да је он хиљадама светлосних година ИЗНАД Аустралије. И да сјаји и као магнет привлачи преостале слободне људе света. Бори се против мрака и једноумља који хоће да покрије целу планету. Сад Аустралијанци немају Ђоковића, па им је добар и Медведев да му звижде и да га вређају.