Понедељак, 30.01.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Тесла лоше пролази на немачким техничким прегледима

(Фото EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO)

На гласу је, верује му се и име је познато ван граница. Сваке године центар која спроводи техничке прегледа ТИФ (TÜV) у Немачкој, објављује годишњи извештај на основу својих налаза о возилима која пролазе кроз станице за техничке прегледе. Издање за 2022. прво је у којем је су посебно класификована електрична возила. Анализа се прави на основу десетак милиона прегледаних возила које годишње уђу на канал и добили продужетак регистрације а број прегледан електричних аутомобила је довољно велики за релевантну статистику.

“Смарт форту електрик драјв”, симпатични зврк, најбољи је са само 3,5 одсто грешака на техничком прегледу. Следи га БМВ-ов и3  с 4,7 одсто модела с неким кваром.

Технички прегледи у Немачкој (Пиксабеј)

Далеко најгори је Теслин модел С. На 10,7 одсто возила пронађена је нека грешка на техничком прегледу. Модел С био је на претпоследњем месту од свих аутомобила. Основни проблеми Модела С били су светла за маглу и кратка светла. Ту су и грешке с вешањем и разне друге ситнице… Тесла очигледно мора да поради на контоли и квалитету својих производа. Чак 17,9 посто прегледаних возила показало је значајне или опасне недостатке. У претходној години било је то два одсто таквих возила више.

Удео возила с мањим недостацима је смањен за 0,5 посто на 9,1 посто. То показује да су власници возила имали више времена за одржавање аутомобила током карантена. Млађи половни аутомобили током пандемије остали су на немачком тржишту уместо да се продају у иноземству. Просечна стопа кварова за све аутомобиле (дизелаше те бензинце, хибриде и плуг-ин хибриде) старости од 2 до 3 године у Немачкој је 4,7 одсто.

Упркос позитивним трендовима, на друмовима, оценио је нешто раније ТИФ, још увек има много возила која угрожавају саобраћај. Око 0,04 одсто испитаних возила означено је дефинитивно лошим, с много недостатака и уклоњено је из саобраћаја. У односу на све обављене главне прегледе, то је око 10.000 возила. Десет пута више возила морало је одмах у радионицу с опасним недостацима као што су истрошени дискови кочница, тешко оштећене гуме или потпуни квар стоп светала (0,4 одсто). Просечна старост немачких аутомобила тренутно је 9,8 година. Деценију раније, у 2011. просек је био 8,3 година.

Као и претходне две године, укупни победник је “мерцедес ГЛЦ”. Стопа значајних кварова у СУВ-овима старим од две до три године износи 1,5 одсто. На другом и трећем месту следе “мерцедес Б-класа” (1,9) и “фолксваген т-рок” са 2,0 процента

У категорији од четири до пет година старости, “ауди Q2” (2,1 одсто) победио је а “порше 911” (3,3 одсто) међу онима од шест до седам година. Међу старијим возилим од осам до девет година “ауди ТТ” је на врху.

У оцени по класама возила, “опел карл” (3,4 одсто) је победио у класи микро возила. У групи малих аутомобила, испред свих је “ауди А1” (2,9), у компактној класи “мерцедес А” (2,5), у средњој класи “Мерцедес Ц” (2,5 одсто).

Најлошији у класи микро возила био је “хјундаји и10” (6,5 одсто уочених кварова), у класи малих аутомобила “сеат ибица” (5,4 ), у компактној класи “дачија логан (10,4), у средњој класи “форд мондео” (6,8), а код СУВ-ова “Дачија дастер” чак 11,4 одсто, сваки девети је значи, морао у радионицу.

Коментари12
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mavashi
Zbog visokih cena delova i čestih kvarova BMW majstori u Srbiji zovu "porez na budale", a papir trpi sve.
Sotir
Velika "tehnicka greska" mu je da nema softvere koji steluju rezultate potrosnje goriva tj struje kao sto su imali svi nemacki automobili u prethodne 2 decenije a najveca geska mu je da nije nemacko auto.
Nesa
A sta je to tehnicki pregled i koja je svrha?
Stani
Naravno da ce u Nemackoj naci greske! Cela njihova auto industrija se ljulja pod naletom Tesle. U stvartnosti, presrecni su sto su nedavno dobili Teslinu fabriku (Giga Facotory) u Berlinu. Cak i CIO WolksWagen-a je zamolio Elon Muska da prisustuje njihovim sastancima ne bi li dobili koji dobar savet.
Демос Кратеин
Ако је у Немачкој просечна старост возила 9,8 година онда смо ми добри са просеком око 15 год.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.