Тесла лоше пролази на немачким техничким прегледима
На гласу је, верује му се и име је познато ван граница. Сваке године центар која спроводи техничке прегледа ТИФ (TÜV) у Немачкој, објављује годишњи извештај на основу својих налаза о возилима која пролазе кроз станице за техничке прегледе. Издање за 2022. прво је у којем је су посебно класификована електрична возила. Анализа се прави на основу десетак милиона прегледаних возила које годишње уђу на канал и добили продужетак регистрације а број прегледан електричних аутомобила је довољно велики за релевантну статистику.
“Смарт форту електрик драјв”, симпатични зврк, најбољи је са само 3,5 одсто грешака на техничком прегледу. Следи га БМВ-ов и3 с 4,7 одсто модела с неким кваром.

Далеко најгори је Теслин модел С. На 10,7 одсто возила пронађена је нека грешка на техничком прегледу. Модел С био је на претпоследњем месту од свих аутомобила. Основни проблеми Модела С били су светла за маглу и кратка светла. Ту су и грешке с вешањем и разне друге ситнице… Тесла очигледно мора да поради на контоли и квалитету својих производа. Чак 17,9 посто прегледаних возила показало је значајне или опасне недостатке. У претходној години било је то два одсто таквих возила више.
Удео возила с мањим недостацима је смањен за 0,5 посто на 9,1 посто. То показује да су власници возила имали више времена за одржавање аутомобила током карантена. Млађи половни аутомобили током пандемије остали су на немачком тржишту уместо да се продају у иноземству. Просечна стопа кварова за све аутомобиле (дизелаше те бензинце, хибриде и плуг-ин хибриде) старости од 2 до 3 године у Немачкој је 4,7 одсто.
Упркос позитивним трендовима, на друмовима, оценио је нешто раније ТИФ, још увек има много возила која угрожавају саобраћај. Око 0,04 одсто испитаних возила означено је дефинитивно лошим, с много недостатака и уклоњено је из саобраћаја. У односу на све обављене главне прегледе, то је око 10.000 возила. Десет пута више возила морало је одмах у радионицу с опасним недостацима као што су истрошени дискови кочница, тешко оштећене гуме или потпуни квар стоп светала (0,4 одсто). Просечна старост немачких аутомобила тренутно је 9,8 година. Деценију раније, у 2011. просек је био 8,3 година.
Као и претходне две године, укупни победник је “мерцедес ГЛЦ”. Стопа значајних кварова у СУВ-овима старим од две до три године износи 1,5 одсто. На другом и трећем месту следе “мерцедес Б-класа” (1,9) и “фолксваген т-рок” са 2,0 процента
У категорији од четири до пет година старости, “ауди Q2” (2,1 одсто) победио је а “порше 911” (3,3 одсто) међу онима од шест до седам година. Међу старијим возилим од осам до девет година “ауди ТТ” је на врху.
У оцени по класама возила, “опел карл” (3,4 одсто) је победио у класи микро возила. У групи малих аутомобила, испред свих је “ауди А1” (2,9), у компактној класи “мерцедес А” (2,5), у средњој класи “Мерцедес Ц” (2,5 одсто).
Најлошији у класи микро возила био је “хјундаји и10” (6,5 одсто уочених кварова), у класи малих аутомобила “сеат ибица” (5,4 ), у компактној класи “дачија логан (10,4), у средњој класи “форд мондео” (6,8), а код СУВ-ова “Дачија дастер” чак 11,4 одсто, сваки девети је значи, морао у радионицу.
Подели ову вест






Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.