Март нови рок за отварање пасареле на Ади
На покретној траци рокова за отварање пешачког моста између „Ада шопинг мола” и Аде Циганлије који су се у претходне две и по године смењивали дошао је на ред и на март. Тада би пасарела од 100 метара чија је градња почела у мају 2020. и требало да буде завршена за 120 дана, односно у септембру исте године, коначно, како незванично сазнајемо, требало да буде проходна. Чак и да рок овог пута не буде пробијен, значи да ће се објекат наћи у самом врху престоничких пројеката чији се завршетак отегао као гладна година. Притом није реч о компликованом градитељском захвату, али изненађења на том градилишту, судећи према званичним објашњењима, било је напретек: првобитни пројекат морао је да се мења због водоводних и канализационих цеви које нису биле уцртане у катастар подземних инсталација, потом су корона, снег и киша успорили градњу, односно навођени су као разлози за пробијање бројних датума.
Таман кад се чинило да ће црвена врпца на пречици бити пресечена у септембру прошле године, уследио је хладан туш. Донатор који је граду поклонио пасарелу од 100 метара, односно инвеститор „ГТЦ Србија”, затражио је измену техничке документације због урбанистичке зачкољице која би, како нам је незванично речено, требало да буде решена за две до три недеље. Потом следи технички преглед објекта и издавање употребне дозволе.
Пасарела је одавно изграђена, грађевински радови су окончани пре маја 2021, уверавали су у компанији „Баувесен”, која је била извођач радова. Лифтови су уграђени и раде, све је спремно, само да се оконча процедура са изменом грађевинске дозволе која траје безмало пола године.
Градња моста преко саобраћајно оптерећене Радничке улице најављена је 2017. године, када је постављен камен темељац за први шопинг мол на Чукарици „Ада мол”, који је отворен у мају 2019.
Вредност пасареле за коју грађани коментаришу да је конфузна и гломазна, али лепо осветљена, износи 1,1 милиона евра без ПДВ-а.
Планови о безбеднијем прелазу Радничке улице
Идеја о пешачкој пасарели која би повезала Чукаричку падину са Адом Циганлијом није од јуче нити је изум приватног инвеститора којем, истина, јесте пошло за руком да је и сагради. Град је пре десетак година имао наум да на тај начин омогући бржи и безбеднији прелаз за пешаке преко Радничке улице, али га није реализовао. Пешачки мост појавио се 2017. године и у победничком решењу архитектонског конкурса за уређење ширег подручја Хиподрома, које обухвата и Стару шећерану и локацију бившег „Југопетрола” у Радничкој улици. Победнички трочлани тим архитеката предвидео је пасарелу изнад Радничке улице којом би пешаци са Аде Циганлије могли да уђу у комплекс Старе шећерене – планиран као будући музеј индустрије...
Подели ову вест


Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.