Субота, 25.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ове намирнице изградиће мишићну масу брже него што очекујете

(Freepik)

Ако је почетак пролећа и за вас преломан тренутак и време када почињете са дијетама, вежбањем и припремама за летњу сезону, оно што треба да знате је да ћете вежбањем обликовати ваше тело, али је исхрана кључан савезник. Зато, како пише МСН, ваш избор треба да буду пилетина, говедина јер садрже пуно протеина, па их је добро јести да бисте имали импресивну мишићну масу. Тофу је добар избор за вегане и вегетаријанце, али је и добар извор протеина подједнако као и јаја, туњевина и кикирики путер.

Пилетина

Да бисте повећали мишићну масу, конзумирајте храну која садржи немасне протеине без превише масти. Пилетина задовољава оба критеријума.

Говедина

Говедина садржи пуно протеина, али будући да говедина често има пуно масти, пожељнији су немасни комади меса.

Тофу

У 100 грама тофу има осам грама беланчевина и свега 75 калорија, а продужава осећај ситости.

Пиринач

Кажу да на дан тренинга треба да поједете средњу чинију обареног пиринча због његове невероватне улоге у иградњи мишићне масе.

Јаја

Један од кључних састојака исхране која подстиче развој мишићне масе је свакако јаје. Оно у себи садржи 13 грама протеина, а управо они имају већу биолошку вредност од било које друге намирнице.

Туњевина

Туњевина је непревазиђен извор протеина.

Авокадо

Сматра се одличним извором добрих масти због високе калоријске вредности и сјајан је додатак за салате. Богат је влакнима, витаминима и минералима. Од њега можете да правите и укусне намазе.

Кикирики путер

Порција две кашике путера од кикирикија садржи више од 8 грама протеина, готово 2 грама влакана, 208 милиграма калијума, више од пола грама гвожђа, 24 микромиллиграма фолата, 188 калорија и три грама шећера. Богат је антиоксидансима и садржи велику количину мононезасићених масти које су повезане са смањеним ризиком од срчаних болести.

Бадеми

Свако ко жели да добије на мишићној маси треба да једе бадеме, у 100 грама садрже 21,2 грама протеина и 11,8 грама влакана.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.