Уторак, 28.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
БУЛЕВАР ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Три године радова за непуна два километра

Ових дана завршено је асфалтирање свих коловозних трака, ускоро ће прорадити и семафори. – На деоници од Кошутњака до Пере Велимировића на којој су радови почели још у лето 2019. и чији је рок био 540 дана, постављање трамвајских шина ће бити окончано тек крајем септембра
Овде ће се још дуго мајсторисати: Булевар патријарха Павла (Фото: Беоинфо)

Радови на непуна два километра Булевара патријарха Павла, од Улице Пере Велимировића до Кошутњака, чији је почетак озваничен још у касно лето 2019, у најбољем случају биће окончани тек крајем септембра ове године. Ако се зна да је ова реконструкција првобитно била орочена на 540 дана, односно оквирно до раног пролећа 2021, јасно је о коликом пробијању рокова је реч и неодговорности извођача и надлежних у граду.

На овој деоници напокон је завршено асфалтирање свих коловозних трака, а како је навео заменик градоначелника Горан Весић, у току ове недеље биће саобраћајно обележена ова траса и пуштени у рад семафори. Да ће се на делу од Пере Велимировића до Кошутњака радити и после тога сведочи најава заменика градоначелника, али и слика са терена.

– У току су послови на баштици за јавни градски превоз у булевару која се налази између две саобраћајне траке, а коју ће користити трамваји и аутобуси. Раде се ивичњаци баштице, систем за одводњавање, а почиње и полагање трамвајских шина у дужини од четири километра (два пута по два километра). Завршетак ове баштице са трамвајском пругом очекује се до краја септембра – казао је Весић.

Наша екипа недавно је, када је и кренуло асфалтирање, посетила ово градилиште. Већ тада је увелико било јасно да ће се још доста мајсторисати на овом, још једном у низу, неславном градском инфраструктурном градилишту са мало мајстора на терену.

Посао је далеко од завршетка, али зато се возачи који туда свакодневно пролазе месецима уназад жале да је лош квалитет онога што је већ урађено на овом булевару. Ту пре свега мисле на прве две коловозне траке које су асфалтиране и пуштене у саобраћај, али на којима су бројне неравнине и већ увелико улегли шахтови.

Возачи бар имају прилику да се туда возе, колико год да је квалитет урађеног споран, али на вожњу трамвајем овим делом града Београђани ће још дуго да чекају. Јер трамваји који су одавно укинути, а који су ишли до центра града, неће моћи да буду враћени све док не буде окончана реконструкција другог дела булевара од Моста на Ади до Кошутњака где се радови тек захуктавају. Нето вредност тих послова, како су нам недавно рекли у Дирекцији за грађевинско земљиште, износи 2,05 милијарди динара, рок за извођење је 360 дана, а радове спроводи група добављача коју предводи „РАС инжењеринг”.

Саобраћајница на том потезу биће проширена на делу који је раније коришћен за железнички саобраћај чиме се заобилази Топчидерски парк. На овој деоници Булевара патријарха Павла планирана су два кружна тока и трокрака раскрсница са Булеваром војводе Мишића.

Неславне обнове

Радове на делу булевара од Пере Велимировића до Кошутњака изводи групација чији је водећи члан групе „Енергопројект”. Реч је о компанији која је и у групи извођача који су обнављали Карађорђеву и Савски кеј, али и у конзорцијуму компанија које су готово две пуне године обнављале улице од Рузвелтове до Београдске тврђаве. За све ове поменуте пројекте заједнички су дебело пробијање рокова и разна оправдања. За Булевар патријарха Павла прошле године надлежни су се правдали да синхрон план и пројектна документација нису били усклађени са стварним положајем постојећих подземних инсталација на терену што је захтевало измештање инсталација које нису евидентиране пројектом. Али и после тога, рокови су опет пробијани. И ко се још сећа црне листе за неодговорне извођаче коју су градски оци најављивали пре неколико година?

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Борис М. Бања Лука
Док наручилац и извођач радова не допадне затвора и позамашне новчане глобе, овај јавашлук ће се наставити ад инфинитум.
bambi
Mozete misliti koliko je sa ova tri kilometara sazidano privatnih vikendica i vila i koliko je stanova i automobila kupljeno na lizing sa carine.
Џаба покретна канцеларија
Главна одлика Весићеве владавине Београдом је стално кашњење реализације прихваћених пројеката, па и после вишеструких одлагања рокова.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.