Субота, 25.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Нових 500 таксиста за месец-два

(Фото Н. Марјановић)

Број такси возила у граду износиће 6.410. – Убудуће биће одузете дозволе за рад онима који из неоправданих разлога не обављају посаоДа на градским улицама нема довољно таксиста коначно су сви признали. Зато је Стари двор напокон аминовао, односно дао зелено светло да се у таксирање укључи додатних 500 таксиста. Реч је о возачима који су још раније положили неопходне тестове, пре свега онај о познавању града, за шта су им издата и уверења.

Решење за ангажовање нових таксиста, који би на улице требало да изађу за месец-два, потписао је не градоначелник, како се очекује, већ његов заменик Горан Весић.

– Решење сам потписао у уторак и оно је одмах обjављено у „Службеном листу Града Београда” и ступило је на снагу. Број такси возила у систему јавног превоза у Београду биће, дакле, повећан за петсто. Са овим повећањем, број такси возила у Београду износиће 6.410 – рекао је Весић.

Он је оценио да град наставља са унапређењем такси превоза.

– Подсећам да је држава обезбедила субвенције за куповину возила, а разговарамо о томе шта можемо додатно да урадимо како би се ова услуга у јавном превозу побољшала. Према плану, циљ је да до 2027. имамо оптимални број возила у граду, а то је 7.006 – закључио је Весић.

Житељи главног града већ дуже апелују да се повећа број таксиста јер их нема довољно и често не могу да се ослоне на њихову услугу јер их тешко добијају. У међувремену су и представници такси удружења признали да на улицама нема 6.500 таксиста, како се годинама тврдило, већ их је знатно мање и да су разлог томе природан одлив, корона, али и то што добар део оних који имају дозволе не таксира. Зато ће убудуће, најављују таксисти, бити одузете дозволе за рад онима који из неоправданих разлога не обављају посао, а издате су им регуларно.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Vladimir Marković
Taksista je malo i sa novim cenama veoma su skupi. Potrebno je razbiti monopol i svima koji ispunjavaju uslove dozvoliti taksi prevoz. Ograničenje broja je diskriminacija i lopovluk.
mica
i lepo bi bilp da taksisti imaju solidna vozila
Dragan
Kad dodju Uber i druga resenja za prevoz gradjana , Beograd moze da se prizna kao centar. A ova komunsticka resenja koja ne dozvoljavaju napredak e razvijanje su totalno zaostarela.... Pazi opstina grada odlucuje koliko ce taksista da radi a koliko da ne radi ...... kao da ne postoji ponuda i potraznja kao u celom razvijenom svetu .. nego to javni sluzbenici i birokrate odlucuju ...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.