Понедељак, 03.10.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Приказане нове невероватне фотографије са телескопа Џејмс Веб

Море звезда – младе звезде у небули Карина, удаљене 7.600 светлосних година, у којој ултраљубичаста радијација и космички „ветрови“ обликују џиновске зидове прашине и гаса (EPA-EFE/NASA)

„Свемирско породилиште“, умирућа звезда покривена прашином и космички плес групе галаксија само су неке од запањујућих, кристално чистих и чаробних фотографија које је нови телескоп „Џејмс Веб“ снимио и оне су представљене светској јавности као једно од највећих достигнуча у погледу тумачења свемира и света око нас.

Стефанов квинтет у сазвежђу Пегаз, познат као прва група галаксија откривена 1877. године (EPA-EFE/NASA)

Фотографије окарактерисане као „ново доба астрономије“ које је почело лансирањем „Џејмса Веба“, наследника „Хабла“ представила је Наса, а овим првим фотографијама стављена је тачка на месеце нервозе и чекања откад је телескоп лансиран.

Различити прикази небуле 3132, познатије као Небула јужног прстена, направљени камерама „Џејмса Веба“ (EPA-EFE/NASA)

Такође, стручњаци и јавност очекују још призора који ће помоћи да се открију разне мистерије универзума, преноси РТС.

naivna
Ovo je kompjuterski nacrtano.
Sotir Gardačić
Kada su se nebeski bunili 90-tih protiv zapadne dominacije, Habl je otkrivao nove svetove.
Moskva ne veruje suzama
Srbi veruju samo ruskim teleskopima!
Milan
Novo zabavljanje sveta,kao i u Kenedijeva vremana.
Miroljub
E, onda bi Ivane bilo - svaka vam čast braćo Rusi!
Иван Грозни
А да су фотографије направили Руси?