Недеља, 25.09.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ер Србија од октобра лети за Кину

(Фото А. Васиљевић)

Национална авио-компанија Ер Србија прошириће широкотрупну флоту још једном летелицом типа Ербас А330. Такође, од октобра компанија почиње да лети за Кину, а од следећег пролећа и за Чикаго.

„Тренутно су у току преговори и процес набавке у вези са изнајмљивањем новог авиона. Планирано је да авион дође у Србију у октобру, као и да уђе у саобраћај недуго после тога, по завршетку стандардне процедуре која постоји приликом уласка било које нове летелице у флоту”, изјавио је генерални директор те компаније Јиржи Марек, преноси Танјуг.

Нови Ербас А330 био би од велике помоћи у даљој експанзији и повећању обима саобраћаја у мрежи дестинација Ер Србије. Како је рекао, тај авион би био коришћен за успостављање саобраћаја до Кине, у зависности од добијања свих неопходних дозвола, али би уједно послужио и за летове до значајнијих европских дестинација на којима постоји већа тражња.

Нови Ербас А330 такође би заменио постојећи једини широкотрупни авион YУ-АРБ на летовима до Њујорка, у периоду када YУ-АРБ буде на редовном сервису.

Додао је да би се од пролећа 2023. године нова летелица користила за летове до Чикага, као и за дуго прижељкивани седми недељни лет до Њујорка преко лета који физички није био изводљив са само једним широкотрупним авионом у флоти.

„Ер Србија је планирала покретање летова до Чикага овог лета и предузела је кораке да се краткорочно изнајми авион са посадом за те потребе, али се од тога одустало због несигурности на тржишту”, рекао је Марек.

Директор Ер Србије такође је потврдио да постоји план да и нови А330 буде украшен у складу са изгледом авиона YУ-АРБ „Никола Тесла”.

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Први А330 био 2007, други 2008. годиште
Свака част на маркетиншкој игри речима. У промотивном тексту шест пута је поновљен епитет "нови", али јавност у Србији 100% је сигурна да се ради о лизингу авиона старог, најблаже речено, неколико година.
сфсн
Свака част експазионистичком плану Ер Србије.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.