Недеља, 25.09.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

ГСП-у недостаје 200 возача

(Фото Н. Марјановић)

Јавно комунално предузеће ГСП „Београд” тренутно има 2.806 возача линијског превоза што је за око 200 мање од потребног броја како би систем нормално функционисао, кажу у том предузећу и додају да константно имају отворен конкурс за пријем нових возача и да се труде да омогуће што боље услове за рад.

Према речима шефа Кадровске службе у „ГСП Београд” Милана Пумпаловића, број возача у том предузећу у последње две и по године варира између 2.750 и 2.850, а од тренутних 2.806 на неодређено време запослено је око 2.500 возача.

„Према Закону о раду, дозвољено је да запослене држимо у радном односу на одређено време до 24 месеца, а након тога сви возачи буду примљени на неодређено време, наравно ако остварују радне резултате које ми, као послодавац, захтевамо”, рекао је Пумпаловић.

Навео је да је просечна старост возача у ГСП-у око 47 година и додао да то предузеће констатно има отворен конкурс, те да је током ове године за посао возача конкурисало око 360 кандидата.

Подсетио је да, између осталог, нуде и стручно усавршавање и доквалификацију возача који поседују возачку дозволу Ц категорије за стицање возачке дозволе Д категорије.

„Са тиме смо почели од септембра 2018. године и до сада је по том основу примљено 377 возача”, рекао је Пумпаловић.

С обзиром на то да све већи број возаћа одлази на рад у иностранство где такође недостаје ова врста квалификованог кадра навео је да су у овом предузећу још од 2018. године почели да се баве проблемом недостатка возача и додао да колективни уговор донет те године даје боље услове рада запосленима у ГСП-у и да су, осим других погодности које прописује тај уговор, уведени и бонуси од 30 одсто на зараду возачима.

Пумпаловић је рекао да је већина возача задовољна, али да увек има оних незадовољних, те истакао да ГСП гледа да и са сваким наредним колективним уговором пружи што боље услове рада како би возачи били задовољнији и са већим еланом радили.

Навео је да се у ГСП на годишњем нивоу у просеку у последњих пет година прими око 308 возача, док предузеће годишње у просеку напусти око 247 возача.

„Имамо 50, 60 возача више него што нам напусти предузеће”, рекао је Пумпаловић и појаснио да се сви возачи шаљу на лекарски преглед који је обавезан по закону, те да се на годишњем нивоу 50 до 60 возача премести на друге послове зато што не прођу тај преглед, преноси Танјуг.

Пумпаловић је позвао све заинтересоване да конкуришу путем сајта ГСП-а или да директно у писарници предузећа поднесу молбу за пријем у радни однос.

„Без обзира да ли поседују возачку дозволу Ц или Д категорије нека поднесу молбу и ми ћемо их контактирати у што краћем року”, поручио је Пумпаловић.

Коментари4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Taj sam
S obzirom kako su bedno plaćeni, na sve to nameta za vozača koliko hoćeš, nije čudno što ih fali...tek će da ih fali.
Бранислав Станојловић
Платите их боље!
Земунац
Осим плате требало би више повести рачуна и о радном времену возача у градском превозу. Наиме неко ''паметан'' је изједначио време за воланом свих професионалних возача на 8 сати. Концентрација и замор возача у градском превозу је далеко већа од оног што вози по ауто путу. Зато је некад смена возача у градском превозу била 6 сати, јер је то значило већу безбедност за све нас. Већа плата значи и то да возач не мора да допунски ради и на другом месту тиме повећавајући своје дневно време за волано
Boza
Дајте стипендије па их вежите уговором.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.