Петак, 07.10.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ер Србија уводи већи број летова ка Њујорку, а на пролеће отвара линију за Чикаго

(Фото Р. Крстинић)

Ер Србија ће због повећане потражње летова између Београда и Њујорка, од предстојеће зимске сезоне број летова на тој линији повећати са уобичајена два на три лета недељно, најавио је српски авио-превозник.

Планирано је да летови између та два града буду сваког уторка, четвртка и недеље.

Осим тога, како се наводи у саопштењу Ер Србије, почев од априла 2023. године планирано је успостављање директних летова између Београда и Чикага (аеродром О'Хер - ОРД).

Чикаго ће бити друга дестинација у САД у мрежи Ер Србије, а планирано је да српска национална авио-компанија на тој линији саобраћа два пута недељно.

„Додавање још једног лета недељно ка Њујорку у зимској сезони јасан је показатељ да наша линија преко Атлантика добро функционише и представља једну од најјачих рута Ер Србије, уз смањење до сада високе сезоналности. Поред тога, увођење директних летова између Београда и Чикага, града са једном од највећих дијаспора из Србије и других земаља у окружењу, планирамо већ дуго и то је за нас такође линија од изузетног стратешког значаја. Очекујемо велико интересовање путника за нове летове којима ће Чикаго бити крајња дестинација, као и оних који ће из овог града настављати путовање до даљих тачака”, изјавио је директор за комерцијалу и стратегију Ер Србије Бошко Рупић, преноси Ер Србија.

Увођењем линије Београд - Чикаго, први пут после 32 године, престоница Србије биће директно повезана са америчким градом у којем живи око 350 хиљада становника српског порекла и велики број становника пореклом из других земаља бивше Југославије, али и околних балканских земаља које су добро повезане са Београдом путем регионалне мреже Ер Србије, јавља Танјуг.

Међународни аеродром у Чикагу - О'Хер (ОРД) је један од шест најпрометнијих светских аеродрома, а 2019. године његове услуге је користило више од 90 милиона путника.

Захваљујући обнови трансатлантских летова, Ер Србија је пре шест година поново омогућила повезаност региона и Сједињених Америчких Држава, након паузе од готово две и по деценије. Од поновног успостављања ваздушне везе са САД до маја ове године, национални авио-превозник је превезао укупно 383.324 путника на линији Београд - Њујорк, наводе из Ер Србија.

Летове између Београда и Њујорка обавља највећи авион у флоти Ер Србије, ербас А330 који носи име чувеног српског научника и проналазача Николе Тесле.

Коментари4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Свешто летих тело бидале, ти
Свака част на лепим плановима, али, ако, према вашој најави, узмете на лизинг само још један А-330, како мислите да са два А330 одржавате пет летова недељно преко Атлантика (Њујорк и Чикаго), а до сада сте с једним А330 једва некако кубурили да одржавате два прекоатлантска лета недељно (Њујорк)? П.С: Када коначно мислите да купите макар један нов авион, да буде у власништву ЕР Србије?
Marija
Ja navijam za nase i da budemo prvoklasni kao nekada,Jedino pratece sluzbe treba da se znacajno poboljsaju i da se sto pre isporuce koferi koji se gomilaju jer nestizu sa putnicima.///
bambi
Koliko Air Serbija ima aviona ukupno? Ja sam cuvo 17, od cega je polovina na remontu (korozija i dotrajali delovi) dok tri komada ne mogu da se voze zbog problema sa baterijama?
Патриот
Коментар није на месту пошто је злонамеран према нашој националној компанији! Ако баш хоћете истину тренутно је у флоти 18 сопствених и 4 изнајмљена авиона и сви лете што се може видети на сајту аеродрома Београд. Претпостављам да би Вам било драже да смо као и Словенија остали без националног авио превозника?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.