Недеља, 25.09.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Спојен нови мост на Сави код Шапца

(Фото Танјуг)

ШАБАЦ – Нови мост на Сави код Шапца, у оквиру изградње ауто-пута Рума - Шабац и брзе саобраћајнице Шабац - Лозница, спојен је данас у присуству председника Србије Александра Вучића.

Последњи квадратни метар на главном распону моста попуњен је бетоном.

Вучић је најавио да ће за годину дана или годину и два, три месеца бити завршен цео ауто-пут од Руме до Шапца.

Током обиласка радова питао је надлежне када ће бити готова брза саобраћајница до Лознице и добио одговор да ће све бити завршено до краја септембра 2024. године.

Вучић је рекао данас, након спајања моста преко Саве, да је поносан што Србија финансира сопствени развој и што и у условима велике кризе није прекинут ниједан велики пројекат.

Вучић је, у обраћању новинарима, казао да је веома срећан што је за само две године завршен мост на Сави, што су спојене последњом бетонском коцком две обале код Шапца.

Рекао је да су цене грађевинског материјала пуно поскупеле у претходном периоду, али да се сада мало враћају.

„Успевамо да одржимо ниво радова које смо започели”, навео је Вучић, пренео је Танјуг.

Истакао је да ће за само годину и два или три месеца или до краја следеће године, од Београда од Шапца стизати за само 40 минута, а не сат и 10 минута.

Завршним радовима на спајању моста присуствовали су и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, амбасадор Азербејџана у Србији Камил Хасијев, директор Коридора Србије Александар Антић, директор Путева Србије Зоран Дробњак, као и представници локалних општина и извођача радова.

Мост на Сави код Шапца део је ауто-пута до Руме, а чине га прилазне конструкције у дужини од 300 и 400 метара и главни распон преко реке од око 600 метара.

Главни извођач радова је азербејџанска фирма Азвирт.

Дужина моста је 1,33 км, а фундиран је на 371 шипу, са укупно 45 наглавних греда и 47 стубова.

Мост је део ауто-пута Рума - Шабац дужине 21 километар, чији завршетак најављен за половину следеће године, а део истог пројекта је изградња и брзе саобраћајнице Шабац- Лозница дужине 54 километра, тако да ће мост код Шапца спојити будући ауто-пут и брзу саобраћајницу.

Укупна дужина три деонице које ће повезати сремски и мачвански округ је 77 километара, а процењена вредност посла је 467,5 милиона евра.

Ауто-пут ће имати шест трака, а брза саобраћајница четири саобраћајне траке.

Радови на изградњи ауто-пута Рума - Шабац почели су крајем 2019. године.

Инвестиција је важна и зато што се наставља на будући Фрушкогорски коридор, од Новог Сада до Руме, у дужини од 45 километара, тако да ће цео потез од Новог Сада до Лознице бити дуг укупно 122,4 км.

Деоница Рума - Шабац преко новог моста на Сави, такође, растеретиће саобраћајно села Кленак, Платичево, Хртковци и Јарак, а испред Хртковаца биће изграђен надвожњак с петљом.

Саобраћајница Рума-Шабац-Лозница повезаће око 600.000 људи у Мачванском и Сремском округу, а биће и најкраћа веза Београда и Новог Сада са Републиком Српском и БиХ преко граничног прелаза Бадовинци (Павловића ћуприја) и даље према Бијељини или прелаза Трбушница код Лознице.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Powerslave
Vozila sa ŠA, LO i BG tablama uglavnom eskiviraju i postojeći autoput, pa prave kolaps kroz Platičevo, Nikince, Buđanovce, pa do Šimanovaca. I naravno i u obrnutom smeru. Izbegava se plaćanje putarine, jurca se, nebezbedno vozi, a lokalni put je i onako katastrofalan. Poenta, to su uglavnom prilično skupa i novija vozila, al samo da se ne plati pa makar i po rupetinama da se vozi…
dusan1
Prvo i najvažnije pitanje je : Šta će Šapčanin u Beogradu ? Nije bitno dali će se putovati pola sata ili pola dana . Bitno je da potrebe i poslovi zbog kojih jedan Šapčanin ide u Beograd mogu da se obave i u samom Šapcu ! Zbog toga nam se sela i gradovi osim Beograda i Novog Sada prazne .
Шапца-лапца
"од Београда од Шапца стизати за само 40 минута" Лепо. А кад ћете ауто-пут кроз Београд, од Змаја до Добановачке петље да проширите за барем још по једну траку по смеру? Сабили сте сав транзитни саобраћај на ту деоницу, фреквенција је барем 10 пута већа него, на пример, Пећинци-Рума-Митровица.
Aleksandar
Ima života i van Beograda. Treba i drugi da živimo... A ima jako puno saboraćajnica koje treba sredizi. Bojim se da nije sve moguće odjednom...
Онај Прави
Nikad a možda ni tad.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.