Субота, 28.01.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Шапић о раскиду уговора са „Кенткартом”: Пенали су кап у мору у односу на оно што се даје

(Фото Р. Крстинић)

Градоначелник Београда Александар Шапић изјавио је данас да је сигуран да ће Београђани, уколико буду имали добар и квалитетан јавни превоз плаћати карте без икакве репресије, притисака и других мера.

„Желимо да имамо потпуну контролу наплате карата, као и потпуну контролу подизања услуге. Не постоји ГСП, приватници, већ јавни београдски превоз и грађане не интересује ко наплаћује карте, већ квалитетан превоз. И са наше стране морамо да покажемо добру вољу и способност да подигнемо градски систем, што нико није успео у последњих 30 година”, рекао је Шапић одговарајући на питање новинара о најављиваном раскиду уговора са приватном фирмом „Кенткарт”, која има право на део од наплате карата у градском превозу.

Он је, на отварању Прве београдске олимпијаде спорта и рекреације пензионера на Ади Циганлији, истакао да се мора формално направити ново предузеће, које ће да се бави наплатом карата и које ће радити у систему београдског јавног превоза.

„Јавно предузеће ће бити део система нашег јавног превоза и учествоваћемо у свему ономе што ће учинити бољим наш јавни превоз, а то подразумева потпуну контролу наплате карата и сваку другу контролу”, рекао је Шапић, пренео је Танјуг.

Одговарајући на питање новинара о евентуалним проблемима који се могу јавити при раскиду уговора са фирмом „Кенткарт”, Шапић је рекао да раскид уговора не може проћи без последица, те да ће Град платити пенале, који су, каже, безначајна цифра.

„Израчунали смо да су ти пенали које будемо платили 'кап у мору' у односу на оно што се даје и биће 'кап у мору' уколико пре свега успемо да подигнемо квалитет, а онда и наплату услуге”, поручио је Шапић.

Он је рекао и да постоји добра воља Кенткарта да се раскине уговор и одговарајући на питање новинара, изразио наду да та компанија неће правити проблеме.

„Ако их буду правили, ми ћемо гледати да то решимо у корист Београђана. Највеће проблеме су до сада правили што нису наплаћивали карте и што нису ништа радили да се систем карата подигне и што ни на један начин нису били синхронизовани са нашим јавним превозом”, рекао је Шапић.

Шапић је у понедељак поручио да очекује да ће релативно брзо бити раскинут уговор са Кенткартом.

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Киза
Све је то лепо, али зашто се мора "..направити ново предузеће, које ће да се бави наплатом карата и које ће радити у систему београдског јавног превоза.."?! Докле ће се више правити паразитске фирме које једино повећавају трошкове пословања и цене услуга, јер једино што раде је посредовање између оних који производе или пружају услуге и грађана! Тако су распарчали железницу, ЕПС, имамо бескорисни 'инфостан', разне агенције... Докле бре више прављења фирми за ухлебљење нерадника?! Само питам..
popchulle
Po svemu sudeći, ako ovo uspe, Beograđani će se više baviti šetnjom, trčanjem i vožnjom bicikla nego do sada, a uredne platiše će u javnom prevozu imati više mesta.
Vuki 1943
Ретко сам корисник бус плус картице,односно пензионерске картице.Како ми је полазна станица врло близу,скоро увек заузмем место близу возача,тако да сам сведок бројних случајева кад грађани( савесно и поштени) понуде возачима да плате карту,добију одговор да немају ситно новац да врате кусур и тако не наплате вожњу.Уз такво понашање нема успешног пословања.
Zoran
Iz Britanije, nije besplatno, neko to placa,.
Iz Britanije
Dragane, u Londonu, prestonici kapitalizma, gradski prevoz podzemnom, autobusima, železnicom, za sve starije od šezdeset godina je BESPLATAN, bez obzira da li su penzioneri ili ne.
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.