Понедељак, 06.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Добитна комбинација – бициклом на посао до здравља и боље кондиције

Двоточкашем кроз град (Фото: Богдан Спасојевић)

Здраве животне навике могу да постану део свакодневице ако за то постоји добра воља. Тим поводом покренута је кампања „Бајсом на посао” у организацији Удружења грађана „Улице за бициклисте” која ће трајати до 30. септембра.

Вођа пројекта Никола Петковић подсетио је на процене да у Београду мање од један одсто становништва користи бицикл за свакодневни превоз, док у Амстердаму двоточкаш вози половина становништва.

Један од циљева кампање је прикупљање одговора на упитник којим ће се анализирати на који начин Београђани иду на посао. Суграђани упитник могу попунити на сајту кампање „Бајсом на посао” где се налазе и додатне информације о програму.

Вожња бицикла од куће до посла, али и до других места, прилика је да се побољшају здравље и кондиција. Двоточкаш се може возити и у друштву, зато је важно на ову активност покренути породицу, пријатеље и комшије, поручују чланови Удружења „Улице за бициклисте”.

Иницијатива је покренута у оквиру пројекта „Активни грађани – боље друштво” који спроводи Београдска отворена школа уз подршку Америчке агенције за међународни развој.

Коментари9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nenad
Opet bi manjina da kroji kapu većini? Ne želim bicikliste na ulici!  Rizik je veliki, nisam bahati vozač, znam šta pričam. Ovo je još jedan jadan način da se pokušamo dodvoriti EU. Lepo je voziti bicikl kada za to postoje uslovi i kada se ne remeti sav ostali saobraćaj. U protivnom, molim ljubitelje zdravog života, svežeg vazduha, prirode itd. da odu van grada i tamo uživaju do mile volje.
Бранислав Станојловић
Губитна комбинација за све нас остале!
mik
problemje kada se oznojite vozeci bicikl pa onda treba da takvi sedie u kancelariji ceo dan. U normalnim zemljama, u zgradama firmi postoje tushevi da se ljudi srede i presvuku pa da lepo mogu da rade. Ja sam zbog nedostatka opcije tusiranja prestao sa biciklom i presao na elektricni trotinet gde se mnogo manje oznojis, a onda ga teram kao obican trotinet u povratku sa posla
Улице грађанима
"у Београду мање од један одсто становништва користи бицикл за свакодневни превоз". Право питање је колико бициклиста у Београду користи бицикл за свакодневни превоз, на пример, од куће до посла и обрнуто (ако изузмемо достављаче брзе хране, којима је бицикл средство за рад). Коме ово питање није јасно, односно не разуме шта се крије иза њега, нека изађе мало из Београда - до Панчева, на пример, па нек погледа како изгледа коришћење бицикла за свакодневни превоз, а не за керефеке (бициклирање).
Дане
Кампања није умишљена а свакако није бесмислена. Сви модерни градови су схватили да је неодрживо коришћење постојеће градске инфраструктуре са доминацијом аутомобилиста. Градови постају загушени. Да ли бисте радије да се уведе пар-непар систем? Или наплата вожње аутомобила кроз центар? Треба да нас је све брига. Градски превоз нас такође кошта много. Ако мислите другачије, онда вероватно не плаћате порез. А отпораша свему и свачему никада неће мањкати.
Улице грађанима
Управо то што вама изгледа смешно, јесте поента мог коментара. Београд заиста није Панчево или Нови Сад. Стоп умишљеној, бесмисленој бициклистичкој кампањи у Београду! Шта мене брига као грађанина било у улози пешака, или аутомобилисте, или путника ЈГС, што би неко, пошто-пото да бициклира, рекреира се и показује своју брендирану бицилистичку опрему по уским и загушеним централним градским улицама?
Прикажи још одговора
Стефан
Жалосно је да бициклистичка стаза од Бетон хале до 25. маја већ 10 месеци не може да се заврши и да су рокови реконструкције са званичне табле пробијени за 7 месеци у овом тренутку. Сва је прилика да ове године нећемо дочекати завршетак реконструкције стазе од пар стотина метара. Чему да се надамо у будућности не знам...
Лена
Тачно Стефане. А то је једна од најлепших стаза у Европи.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.