Субота, 03.12.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Завршена друга докапитализација Ер Србије

(Фото А. Васиљевић)

Завршена је друга докапитализација Ер Србије, после које је Република Србија постала власник 83,58 одсто те авио-компаније. У Централни регистар хартија од вредности је, уписано још 1.818.820 нових акција Ер Србије које су у власништву државе, преноси Бета. Тиме је удео другог акционара - Етихад ервејса из Уједињених Арапских Емирата, пао на 16,42 одсто. Држава је повећала свој удео у власништву у националном авио-превознику уплативши 1,82 милијарде динара, што је 15,47 милиона евра.

Заједно са прошлом докапитализацијом из децембра 2020. године, држава је свој улог у капитал Ер Србије повећала за укупно 115,47 милиона евра.

Коментари8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

nikola andric
''Privatizacija'' na srpski nacin: drzava postaje vecinski vlasnik.
Goran
Ponovno uguravanje novca u Er Srbija se naziva dokapitalizacija ?
др Слободан Девић
Dokapitalizacija je kada ulozis novac i povecas svoj udeo u nekoj firmi, u ovom slucaju Avio Srbiji. Kada je kreulo spasavanje nacionalnog avio-prevoznika, vlasnistvo nad Avio Srbijom sa Etihadom je bilo pola-pola.
Verica
Svaki put kad vidim trag iza aviona na nebu setim se para koje odoše u vetar.
Sale
Dobra vest.. Tako treba
Gale
Zasto niko ne pominje vise Etihadovo obecanje da ce nabaviti letelice u vlasnistvo.
др Слободан Девић
Biti vlasnik aviona ima svojih prednosti ali i mana. Otprilike 40% svih putnickih aviona u svetu se rentira. Manje avio kompanije najcesce rentiraju avione. Avio Srbija je vlasnik 3 ATR-72 (200 i 500); za preostalih 3 (ATR-600) nisam siguran ...
Beogradjanin-Istrijan-Schwabenländle
Шта сте хтели да кажете ?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.