Субота, 03.12.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Гужва у јавном превозу због „пресвлачења” саобраћајница

Због радова у Деспота Стефана на ванредне трасе преусмерени 16, 27, 27E, 32Е, 35, 43, 58 и 95, као и више ноћних аутобуса
(Фотографије Ј. С. Т.)

Улице којима се крећу возила јавног превоза пуне су рупа, неравнина, пукотина у дотрајалом асфалту… Да би било паметније да се на то издвајају паре из градског буџета, него на неке друге необјашњиве ставке које су годинама у њему, оценили су на минулом заседању Скупштине града одборници „Уједињених”, да би убрзо градоначелник Александар Шапић најавио да је ребалансом управо за сређивање коловоза у многим улицама опредељено око милијарду динара. Нарочито у центру, како је рекао, годинама то није рађено.

– Просто није било улице да прођете, а да не угрозите возило. У току лета већ су неке саобраћајнице добиле нови асфалт, а до Нове године тек ће бити оваквих реконструкција, што ће се наставити и у 2023. То свакако не значи да нећемо кренути и у крупније обнове саобраћајница – казао је Шапић.
Пошто је градоначелник у једном моменту навео да шта год он најављивао опозиција то углавном куди, Мила Поповић, шеф одборничке групе „Уједињени”, указала је да то није тачно, похваливши управо издвајање средства за асфалтирање улица.

– Али, истовремено желим и да замолим да за улице, које сте навели да ћете радити, дате грађанима на време тачан план и рокове. Да знају када почињу ти радове, а не да се о томе информишу посредством Твитера – сугерисала је Поповићева.

И баш убрзо пошто су из „Уједињених” апеловали да се на време грађанима да јасан план и рок за извођење, једни такви радови, какве је градоначелник најавио да ће се изводити, показали су да град још није увежбао дисциплину – благовремено информисање. Јер сређивање коловоза почело је ових дана у Булевару деспота Стефана, од Скадарске од Цетињске, али да ће се оно радити грађани нису сазнали на време због чега су јуче ујутру с разлогом многи од њих негодовали када су схватили да су због тих измена аутобуси на бројним линијама преусмерени.

Јесте информација о тим изменама претходних дана објављена на сајту Града Београда и ГСП „Београд”, али непуна два дана пред почетак сређивања дела овог булевара. И баш због тога што нису благовремено, него по ко зна који пут у последњем моменту, објављене измене, једна радна недеља Београђана почела је са оправданим негодовањем у јавном превозу. Јер, због радова у Деспота Стефана на ванредне трасе преусмерени су аутобуси 16, 27, 27E, 32Е, 35, 43, 58 и 95, као и више ноћних линија. Део њих преусмерен је кроз ионако већ јавним и осталим превозом оптерећену Француску улицу, и друге дорћолске улице.

Заједничко за све ове измењене линије, а на основу јучерашњег искуства путника, јесте дуго кружење и губљење времена.

– Била сам у аутобусу 27Е, кренула сам уобичајено на посао, чак и раније неого иначе јер понедељак је да се не касни, а онда сам у једном моменту схватила да се нешто чудно дешава и да људи почињу да се осврћу и гунђају. Возили смо се другом трасом. Помислила сам да је можда нека привремена, кратка измена, али онда смо чули да је то због радова који су у Булевару деспота Стефана тек почели и који ће трајати до последњих дана месеца. И нисам била једина, можда су само две, три особе у аутобусу знале о чему је реч – наводи суграђанка Мирјана Здравковић додајући да је на крају каснила на посао јер је само у зони најужег центра града аутобус милео 25 минута.

– Да смо на време знали шта нас чека па да изађемо раније, овако ем смо непланирано изгубили време, ем је било мучење – жали се ова суграђанка.

И други путници који су нам се јавили навели су да им је неблаговремено информисање прилично загорчало почетак радне недеље, поготову пробијање кроз ионако саобраћано оптерећену Француску.

Радови који су непријатно изненадили грађане који користе јавни превоз трајаће до 20. октобра, поручује сајт највећег градског превозника.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pikac
I ja ću da ,,presvučem,, JEDNO PIVO...ajd, živeli
Бранислав Станојловић
Није Београд једини такав. Исто је и овде у Лондону.
Означите радове саобраћајним знацима, благовремено
Пре свега, не пресвлаче се асфалтом централне градске саобраћајнице усред сезоне, радне и школске. То је требало урадити у јулу и августу, и то ноћу, деоницу по деоницу. Што се тиче неравнина, улегнућа, ударних рупа и оштећења, проблем је у подлози. При оволико високој фреквенцији саобраћаја (број возила у граду вишеструко повећан у последњих неколико деценија, кад су саобраћајнице пројектоване и изграђене или реконструсисане), непоходно је променити систем и прећи на армирано-бетонску подлогу.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.