Субота, 10.12.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Да ли бисте платили хиљаде долара за гардеробу која се носи само онлајн

(Фото Instagram/thefabricant)

Етикета са натписом „Teck couture Auroboros” указује тек на један од бројних брендова који обликују дигитални модни пејзаж: наизглед утопијски свет у коме су дизајнери ослобођени „оног физичког“.

Суоснивачице компаније која промовише овај бренд Пола Село и Алиса Аулбекова раде у студију у Лондону где је седиште њихове, како наводе - креативне индустрије.

„Auroboros" је прва модна кућа која је спојила науку и технологију са физичком модом, као и само и искључиво - дигиталном конфекцијом. Креирајући „романтичну претпоставку за блиску будућност, наш рад представља иновацију, одрживост и импресиван дизајн”, наводи се на сајту компаније, преноси РТС.

„Настојимо да еволуирамо луксузну индустрију у више димензија - редефинишући начин на који замишљамо, дизајнирамо и утичемо на потрошњу одеће. Овим отварамо нове дискусије око идеје утопијске будућности и њеног односа према људском телу”, додају из „Auroboros-a”.

„Auroboros” је основао Александар Меквин уз помоћ уметника из фондације „Сарабанда”.

Дигитална мода је релативно нова индустрија која је у развију. Дигитална мода користи виртуелне аватаре и дигиталне моделе за продају одеће и модних додатака. То значи да купци могу да претражују артикле на мрежи, да их испробају у продавници, па чак и да их купују без напуштања куће.

У физичком свету, модни дизајнери су ограничени доступним тканинама и законима физике када дизајнирају своју одећу. Ове баријере не важе у метаверзуму. Дигитални модни дизајнери могу смислити било коју врсту одеће или тканине како би креирали ексклузивне и егзотичне дизајне - никада раније виђене.

Идеја је почела са напретком три-де штампања, али тек недавно је технологија сустигла „правила метаверзума” како би дигитална мода постала стварност. Сада, са проширеном и виртуелном реалношћу, можете виртуелно да испробате одећу.

Што је најважније, дигитална мода није само одећа - дигитална мода може да се односи на све што може да се носи или користи.

Када се дигитална мода подигне на следећи ниво, постаје могуће креирати модне предмете од материјала доступних само у дигиталном свету.

Једна од компанија искључиво фокусирана на дизајнирање дигиталне моде је компанија „The Fabricant”.

Ова холандска модна кућа је искључиво дигитални модни бренд и дизајнира одећу само за метаверзум. Користи најновија достигнућа у вештачкој интелигенцији за креирање дигиталних модних предмета.

За разлику од традиционалне моде која захтева физичке материјале, дигитална мода захтева само податке и код. То значи да нема ограничења за оно што се може дизајнирати или креирати. То такође значи да све може бити скројено посебно према вашим укусима и потребама, а не да мора да буде у складу са одређеним стандардом.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Зоран Маторац
Још један допринос удаљавању човека од стварности.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.