Субота, 04.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Пасарела на Обреновачком путу чека технички преглед

Челична конструкција дуга четрдесетак метара наткривена, али остало је да се заштити премазом, постави расвета, уреди околина и да стручњаци дају свој суд о њеној безбедности
Коначно „премошћена” Савска магистрала (Фото: Б. Васиљевић)

Пешачки мост на Обреновачком путу је завршен, постављен је, наткривен челичном конструкцијом, а сада се чека да „прође” технички преглед. Када ће се то догодити, још не зна, али се сви надају да неће доживети судбину пешачког моста код „Ада шопинг мола” који „пуштање у рад” ишчекује више од две године.

– Завршена је монтажа челичне конструкције пасареле и у току су припреме за њено испитивање, после чега следи заштита конструкције премазом, постављање расвете и околно уређење. У наредном периоду ће се спровести поступак техничког прегледа објекта да би се створили услови за пуштање пасареле у функцију – рекли су у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Јуче у близини моста није било радника, али је у петак било неколико запослених који су, између осталог, бетонирали и чистили простор око степеништа. На улазу на степениште и са једне и са друге стране сада је постављена заштитна ограда.

Пешачка пасарела премошћује Савску магистралу на Чукаричкој падини, у зони комерцијалних објеката са обе стране саобраћајнице – „Темпа”, „Лидла”, бензинске пумпе и салона аутомобила. Радови су уговорени у бруто износу од 59,8 милиона динара, а послове је изводило предузеће „Рас инжењеринг”.

Било је предвиђено да пасарела буде завршена 22. октобра, али, како нам је речено тада, рок је померен јер су се у тој градској зони изводили још неки радови па се одустало да не би дошло до загушења саобраћаја.

– Изградњом пасареле повећава се безбедност свих учесника у саобраћају, на месту где су изражени пешачки токови на овој локацији. Укупна дужина пасареле је 40,5 метара, са ивичним стубовима с једне и друге стране магистрале, као и средишњим стубом у зеленом разделном појасу. Пасарела је пројектована као челична конструкција, а најнижа тачка је на висини од пет метара у односу на раван коловоза. Пасарели се приступа преко степеништа ширине око два метра, са рукохватима од 70 и 90 центиметара – истакли су у Дирекцији.

Постојећим уговором о изградњи моста није била превиђена уградња лифтова за особе са инвалидитетом, али постоји могућност да они буду постављени у некој другој фази радова.

Петицију за изградњу овог пешачког моста Чукаричани су упутили пре десетак година. Тражили су да се прелаз изгради да би се суграђани спречили да претрчавају прометну Савску магистралу, како су званичници „крстили” Обреновачки пут.

 

 

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dejana
Da je vise ovakvih u centru grada, recimo oko Slavije, u uzem centru, na Autokomandi, kod pravnog , kod Vuka, i gore prema pijaci ali i kod glavne poste npr, pa trg Nikole Pasica, dom omladine i ostale raskrsnice gde se GUŠI saobracaj, bilo bi manje zagadjenja od izduvnih gasova , manje bi gradjani udisali ta isparenja od stajanja i kretanja ( kada vozila najvise zagadjuju vazduh ), a samo trajanje kretanja vozilom kroz grad bi se skratilo i opet smanjilo zagadjenje.
Богдан Југовић
Ужасавајуће локацијски неписмено. Преблизу је постојећим семафорима са пешачким прелазима код OMV пумпе и Delta Motors. Не треба бити стручњак за просторно планирање да би било јасно да је мост требало да буде барем 50m од садашње локације према тзв. "обреновачкој петљи".
Prolog
Tako je, bas sam se pitao da li to jos neko vidi. Stepeniste tik uz kolovoz.
Mirko
Koliko vidim na slici, nije previđeno da prelaze ljudi u kolicima, ili sa kolicima za bebe.
Vladimir
Na žalost mesto gde je pasarela postavljena je van "izraženih pešačkih tokova" tako da nema nikakvu svrhu.... Trebalo je postaviti negde da može sa Čukaričke padine direktno da se pređe a ne da ljudi prave nepotrebno obilaženje od 800 metara...
Prof
Tačno. Neću je koristiti. Nije blizu ni Tempu ni Lidlu. Ići ću kao i pre na pešački prelaz sa semaforom.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.