Недеља, 05.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Сто нових аутобуса на гас од јутрос на улицама Београда

(Фото Беоинфо)

Сто нових аутобуса с погоном на земни гас укључени су на пет најфреквентнијих и најоптерећенијих линија у Београду, рекао је јутрос директор ГСП „Београд” Зоран Шарац.

Реч је о зглобним возилима која имају капацитет од 150 места, од којих је 38 за седење.

Према праћењу Секретаријата за јавни превоз, како је Шарац објаснио за Танјуг, најфреквентније и најопетерећеније линије које пролазе кроз центар града, а на којима су уведена нова возила су 17, 23, 65 и 88.

„С новим аутобусима мењамо стара дотрајала возила и на тај начин поправљамо квалитет јавног превоза у Београду. Поправљамо поузданост реализације појединих полазака, не само на овим линијама, већ и другим. Загађеност ваздуха је далеко мања, као и бука, возачима је удобније да возе нова возила, корист је и у разлици цене гаса и дизела”, рекао је Шарац.

Он је објаснио да нова, зглобна возила, имају и простор за смештај колица за инвалиде, смештај колица за бебе, као и механичке рампе за инвалиде, затим одлично грејање унутар возила, систем за хлађење.

У моторном простору, додаје, налази се систем за детекцију и гашење пожара и у зони свих врата постоје камере, па возач може на екрану испред себе увек да види каква је ситуација са уласком и изласком путника и да на време затвори врата.

Што се тиче пуњења гаса, Шарац каже да ГСП тренутно има договор са четири станице.

„Тренутно имамо договор са четири станице у Београду где пунимо гас. То су Церак, Нови Бановци, Змај и Богословија”, рекао је он.

Шарац је нагласио да је након укључења ових 100 возила тренутно аутобуски део возног парка стар око седам и по година.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

milan
Pre neki dan se provozao jednim. Majstori ga vec popravljali unutra. Sve umazano uljem a na panelima falilo oko polovina srafova. Treba GSP privatizovati jer ne mogu novo da sacuvaju ni 5 dana.
Петар
Које марке су аутобуси? Надам се да су Икарбус, јер смо такве аутобусе правили и пре 50 година.
Olga
To su gasni autobusi turskog proizvođača BMC, isporuceni po ugovoru koji je potpisan pre 13 meseci,

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.