Петак, 27.01.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Брнабић: РАТП ће управљати Београдским метром - уговор до краја године

(Фото Танјуг/Страхиња Аћимовић)

ПАРИЗ – Београдским метроом управљаће француска компанија РАТП, која већ 120 година управља јавним транспортом у Паризу, изјавила је данас премијерка Ана Брнабић и најавила да ће уговори о сарадњи бити потписани до краја године.

"То је компанија која неће градити метро, већ ће нам својом експертизом помоћи како да на најбољи начин управљамо својим метро системом", појаснила је Брнабић, у изјави новинарима у Паризу, након састанка са представницима компаније.

Најавила је и да до краја године Србија треба да потпише уговор о сарадњи са компанијом, како би затим почели са реализацијом послова.

Подсетила је да су у новембру 2021. почели припремни радови за метро, и да се наставља са свим радовима на првој линији.

"Важно је да одмах кренемо са РАТП да радимо на томе како ће метро да функционише", рекла је Брнабић, преноси Танјуг.

Додала је да ће Београд добити најмодернији метро без возача и да је компанија РАТП већ присутна у Београду, где одржава састанке са градским властима и ресорним министрима.

Истакла је да је на састанку са представницима компаније данас разговарала и о томе како функционише метро у Паризу, јер је добро чути туђе мишљење и имплементирати добре идеје.

Премијерка Србије Ана Брнабић разговарала је у Паризу и са представницима компаније „РАТП ДЕВ” која ће у Београду радити на пројекту изградње метроа.

Премијерка је у представништву Србије у Паризу разговарала са извршном директорком компаније Хибу Фарес и директором за развој Жан Ликом Шапотоном, а састанку присуствује и амбасадорка Србије у Паризу Наташа Марић, преноси Танјуг.

Компанија „РАТП ДЕВ” је у јуну ове године потписала Меморандум о разумевању са Београдским метроом.

Коментари9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Simovic
Naivno je ocekivati da ce nasa kompanija da upravlja...
Budimir
Zasto ne Kina ?
Киза
Ово више нема смисла! Да ли је Србија суверена држава или колонија?! Турци управљају градским превозом, Кинези и Немци држе индустрију, Кинези граде ауто-путеве; председник лично изјавио да нисмо способни и да не знамо да управљамо енергетиком па ће Швеђани да нас науче и сад ево најновије, Французи ће да убирају кајмак од коришћења нечега за шта ће и наши праунуци да враћају кредит! Крајње је време да се окренемо себи и сарадњи са онима којима није једини циљ да нас опљачкају! Само кажем...
Filotimo
Paaaa, oni tesko vode i svoj kako li ce nas?!!
Boro
Hoce biti objavljen ugovor ili ce proci kao onaj za aerodrom?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.